Vingåker-Here we come

Nu bär det av till Vingåker med mamma och Filippa.
Tänkte shoppa lite. Är mest ute efter en fin adidasoverall till Filippa, ett par convers till mig och Filippa och en adidasvctjacka till mig själv, ett par jenas skulle jag ju inte säga nej till heller ;)
Så hoppas att få med mig lite fynd hem =)

Ikväll är det min Diana som gäller.
Vi ska umgås lite,som hon själv sa: vi får helt enkelt inta en kareokebar och supa oss redlösa =))
Haha naevars ;) prata med henne nyss och vi ska vara hemma hos henne och sjunga singstar och ha kul bara du och jag!! Så vi får se vart kvällen slutar...

Nu ska jag åka!
Kram A

Kommentarer
Postat av: Diana

Hittad hit!! ;). Lägg inte ut någon sykbild på mig från igår bara, för då blir det stryyyyk asg



Hoppas du hade lika trvligt som jag.!



Massa Kramar

2009-09-27 @ 12:34:56
Postat av: Anonym

Jag tror jag hittade hit och inte hittad hit!! *hahahaha

2009-09-27 @ 12:36:34
Postat av: Anonym

hade visst trevligt också ;) Något fel på eeeeee idag...

2009-09-27 @ 12:37:41
Postat av: Anonym

4 kommentarer på 4 min. måste vara rekord!!!

2009-09-27 @ 12:38:17
Postat av: Anonym

Och alla är från mig DIANA



Kisses

2009-09-27 @ 12:39:00
Postat av: Helene K

Hittade du några fynd i Vingåker? Visst är det kul att handla ;) Hihihi Har aldrig varit där ifs, men det spelar ju ingen roll var man fyndar eller hur?



Guud vad ert hus blir fint!!! Å vilken takhöjd ni har :) Det ska bli spännande att få se det sen, när det är klart. Hoppas att jag får

Vi ses på jobbet

Kramis

2009-09-27 @ 18:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0