Usch va det här är jobbigt...

Nu har jag blivit sjuk igen, helt jävla otroligt.
Började helt plötsligt att frysa och få värk i kroppen igår på jobbet...
Sen vart det lite bättre när jag drack lite vatten och åt en Kellogg´s minibar.
Och så fick jag ju Evelinas hemgjorda tårta och dom va ju supergoda ;)
Men sen jälvar när jag kom hem och skulle sova, låg och skaka i sängen,frös som en idiot men ändå va jag jätte varm,frossa. Och idag när jag vaknade hade jag skitont i halsen,kunde knappt svälja och det bara värkte i ihela kroppen. Usch jag vill inte vara sjuk,knaprar Strepcils och panodil men det hjälper ju för fan inte.
Kan inte vara sjuk,ska ju jobba hela helgen =( vill inte sätta dom i skiten.
Får gå och lägga mig tidigt ikväll så mår jag nog förhoppningsvis bättre imorn...
Henka har varit sjuk i snart tre veckor, fått penicelin men det går ju inte över.
Han hostar som en galning, så är det inte bättre tills på Måndag så ska han få starkare grejjer =)Filippa är snorig och lite hostig,
hon har inte varit på dagis i veckan,hoppas hon blir bättre.
Jag är ledig Måndag och Tisdag, så Onsdag är hon förhoppningsvis frisk igen va?
Henka är och tränar, jag vet vilket pucko, men jag har tjata att han inte skaträna men tror ni han lyssnar,NAE.Men vem fan tackar en för det sen då,INGEN.
Filippa ligger i soffan och tittar på Karlsson på taket.

Själva huset börjar nu bli klart, så näst nästa vecka kommer killen som ska kakla badrummen å tvättstugan, så nu jävlar måste jag bestämma mig,HJÄLP. Och i samma veva kommer målaren och spacklar hela skiten och sen målar/tapeserar över allt. Så det ska me vara bestämt om ett par veckor,HJÄLP. Och medans målaren och kakelkillen styr och ställer innen i huset ska Matsa,Leo och Leifa sätta på panelen ;) Och sen lägga golv, fixa skjutgarderoberna och sen kommer köket ;) Yippie ;) Så om ca två månader är huset klart, känns så himla kul.

Stort tack till min älskade moster som kunde ha Filippa när hon va för sjuk för att gå till dagis <3 Du är bäst och hon tycker jätte mycket om att va hos dig. Det är bra att du lär henne laga mat också.

Tack även till min Mamma som hade Filippa igår <3
Och ett tredje tack till min Svärmor & "Svärfar" som alltid ställer upp och har Filippa när jag jobbar sent och Henka tränar,
skulle inte gå ihop utan er <3


En bild på huset från bilen på väg upp från Gamla landsvägen,
kommer blir kanon fint,jag är så lycklig!!

Vad ska vi nu göra, är så himla tråkigt att bara ligga hemma och må dåligt.
Henka kommer vid sju, tånkte laga nån mat tills dess om det finns nått i kylen =)
Har inte handlat på länge, men nått kan jag väll skrapa ihop...
Nae nu måste jag gå och svälja ner en värktablet, vilket jag hatar =(
Så ha en mysig fredagkväll det ska vi försöka ha, ska tända lite ljus, för nån värme har de inte satt på här, burr,svinkallt.

Kram A


Kommentarer
Postat av: Carina och staffan

Det är klart att ni måste få lite värme.

Ni får krya på er.

Staffan är jättelycklig som blivit "svärfar"

2009-09-18 @ 18:22:14
Postat av: Angelica

Svar: NI är dom bästa svärföräldrarna man kan ha <3

2009-09-18 @ 18:40:22
URL: http://filippasmamma.blogg.se/
Postat av: Mamma.

Jobbigt att vara sjuk,vet precis vad du går igenom.Förstår inte att du orkar ta hand om filippa när du inte mår bra.Du behöver inte känna att du sätter dina kolegor i skiten,sjuk kan alla bli.Det är ingen som tackar dej för att du går till jobbet trots att du inte är bra. Krya på dej Kram Mamma

2009-09-18 @ 18:43:16
Postat av: Majje

Så som det var idag på jobbet BÖR du nog stanna hemma imorn om du inte vill åka på en klippodunder-åkomma, höhö! Det löser sej alltid vet du, skit i oss (å stålarna) om du inte mår prima. Men du har ju en egen vilja (jo den har jag träffat några ggr haha), du e välkommen frisk som sjuk, dvd - det vet du! :D



Lycka till me allt väljande till huset nu. :)

2009-09-18 @ 21:26:47
Postat av: malin

vart är det ni bygger huset? :) kram

2009-09-24 @ 22:37:10
URL: http://malindjupstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0