Svininfluensan??

Fy fan va vi mår piss. För mig började det häromdagen men när jag vaknade i går morse 
mådde jag jätte dåligt. Har vi fått Svininfluensaviruset?
Men jag gick till jobbet endå, vad gör man inte för sina arbetskamrater, kan ju inte sätta dom skiten. Men vem fan tackar en för det,INGEN!! Men nu mår jag bättre men näsan rinner fortfarnade och jag känner ingen smak av mat...
Föresten ska vi vaccinera oss på jobbet om några veckor, läbbigt, två stycken också,mammmma, jag hatar sprutor....
Henka har legat heladagen me feber, värk i hela kroppen, ont  i halsen och skulle behöva två OB i näsborrarna ;)
Hopps vi blir friska snart. För på fredag är det ju PARTYYY hos Syrran. Ska bli riktigt kul.
De blir jag,Sandra,Helen,Tina,Helene k, Gunihta, Majje å kanske Emma,hoppas.

I helgen va jag ledig, lördagen va vi på Ikea och beställde kök, blev vitt högblankt.
Och sen har vui bestämt oss för en Eklaminatskiva från Noblessa...
Staffan va med och hjälpte oss lite, han ska näligen sätta upp köket åt oss, hur snällt är inte det? Tusen tack!
På kvällen åkte vi ut till pappa och käka midda, gott ;) Åh shit va stor Morrisson hade blivit då.
En satt lite Engelska bulldog på 30 pannor ;) Och Filippa bara älskar att busa med han...
  
   
Är dom inte bara så söta ;)
Lite dålig bildkvalite, men de ville lixom inte stå stilla och bli fotade ;)

Och i söndags va vi på Henkas match, Mamma, jag och Filippa.
Grymt skönt med seger 3-0. dom gjorde en bra match och Henka va bäst som vanligt ;)
På kvällen åkte vi ut till Sandra och Magnus. Vi firade Magnus 27årsdag ;)
Shit snart 30 bast asså, kul vadet och pajen va grymt god, de gjorde du bra. Och paket va uppskattat ;)
En tunna full med öl och twix, hans två favoriter ;) Och så Bert Karlssons svampbok å svampkniv ;)
En trevlig helg med andra ord...
  
Medans vi satt och vänta på Henka efter matchen
provade Filippa mammas läsglasögon,
haha vilken snygging. Den sista bilden- är det verkligen min dotter ;) hihi vilket busfrö

Har jobbat måndag å tisdag och imorn är jag ledig. Skönt det behövs verkligen.
Skulle åkt runt med Sandra och kollat tapeter och sånt, men Maximillian är sjuk så vi får ta det en annan dag.
Men ska ska iallafall åka ut till Sara och hälsa på,magen måste blvit stor nu, 5:de månaden ;)
Vi ska fika lite, åka och kolla in deras nya hus som snart är klart. Dom bygger också nytt, men i Krokek.
Ska bli kul va länge sen vi träffades. Så istället kanske jag och Henka åker och kollar hushållsmaskiner/vitvaror om han mår bättre. Annars får jag ta en sväng själv....
   Resten av veckan jobbar jag Torsdag,Lördag och Söndag.
Nae nu ska jag kolla klart på en skräckfilm som Henka satt på, Scaryyy...
Jobbigt bara att han har somnat..
Skriver imorn, God Natt!

Ps. Filippa och jag va me i tidningen i går ;)
Bilden från Hnekas match när Linden gör mål, springer vi i bakgrunden ;) D.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0