Mår mycket bättre...

....så det får bli att jobba idag. All värk och feber har gått över,
om jag ens hade feber?!
Det gör bara lite ont i halsen när jag sväljer,
men jag tar några ibumetin så blir det kanon ;)
Filippa är lite snorig men har ju varit det en vecka nu och
det är inte grönt så det ska nog inte vara nån fara att hon följer med svärmor/svärfar till Simon som fyller 30-bast ;) Grattis
Henka har bortamatch idag mot Torslanda,
på pappret är det 3 säkra poäng så ingen underskattning grabbar så fixar ni det här idag... Nu måste jag göra iordning mig ska åka om 30 min!
Ha en bra lördag!

Puss från oss

Kommentarer
Postat av: Emilia

haha, jätte goda och stenhårda:D



Mössan beställde jag från Nelly.se

Den tar ju slut ganska fort så man får vara snabb. Såg att det fanns i färgerna lila,mörkblå och grön nu. Den svarta är nog mest populär och är nog slut för tillfället. Den kommer nog in igen, håll koll.



Kram:)

2009-09-20 @ 22:49:09
URL: http://emiliavargas.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svar: jaa men de förstår jag. Barstolarna är förmodligen sålda nu. fundera du bara, de finns kvar än så länge. De verkar verkligen super mysiga, så jag är så ledsen att vi inte kan använda dom! =(

kram

2009-09-21 @ 17:52:42
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0