Lördag

Godkväll!!
Idag har vi åkt runt halva stan.
Först i förmiddas åkte vi ut till Pilla och lämna våran resväska
dom skullle låna till Grekland.
Vi fastna där en stund och blev tipsade om att kolla bänkskiva på Bauhaus, så vi åkte dit och titta,men hittade inget. Så vi åkte till Maxi och käkade lunch,helstekt fläskfile,potatisgratäng och pepparsås,mums.
Sen åkte vi till bönderna i Linköping. Vi beställde bänkskiva och diskhov.
Det blev betydligt billigare än om vi skulle köpt på Noblessa.
På Noblessa skulle valnötslaminatskivan me diskhov
dick inte nersänkt kostat 25.000kronor.
På Ikea kosta valnötslaminatskivan med nersänkt diskhov och nersänkt spishäll inklusive frakt 10.000kronor
Idag har vi gjort fynd, det känns skönt.
Har även varit runt och kollat på soffa ;) så himla svårt. Jag vet hur soffan ska se ut ungefär,själva formen.
Men är svårt att hitta rätt färg å mjukhet, men det ska väll gå det me.
Sen åkte vi en snabbis till huset, alla väggar är nu uppe och det kommer bli kanonbra ;)

Nu sitter jag här och kollar runt lite.
Har beställt den här klänningen nu,efter mycket om och men.
Tänkte ha den när vi åker på kryssningen den 28:de oktober och hoppas det blir bra, det ända jag behöver införskaffa mig är ett par svarta pumps.
Var kan jag hitta ett par snygga men enkla??
Rare Fashion - Sweet Top 

Så är det med den saken.
Ska nu titta klart på Kändisdjungeln, verkar lite halv B,
men ändå kul att se dom plågas ;)
Kram A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0