Heja Djurgårn-Live uppdatering ;)

Ojojoj vilken vändning.
Djurgården låg under med 3-0 efter 10 minuter och har nu kvitterat till 3-3.
Så jälva skönt.HV är ur balans ;) Har massa lägen till 3-4 nu också.
Se till att ta hem alla poägen nu Djurgårn. Håller tummarna,hårt!!
YYYYEEESSSSS 4-3 till Djurgång helt otroligt skönt......
Nu tar vi det här, HV71 eller HV skjuter snätt ;) mohahahah va skönt....

Stockholms stolthet-Hardy Nilssons Järnkaminer =)

Ps.Kommer mer uppdatering efter matchen ;)
Kram från en glad Angelica

Tredje gången gillt nu. Jävla datajävel dör hela tiden.
sladden till laddaren är lite trasig.

Uppdatering HV71-DIF
Slutade ju tyvärr med 7-6seger till HV. Piss också. Sån otur.
Bäst på plan va Kryger me två mål och två assist och det är bara hans andra säsong i DIF.Starkt.
Sämst, målisen Wesslau,släppa in sju pissmål, nästa match tycker jag att Riddewall ska få stå då Henka och Frigge kommer infinna sig på Hovet på lördag ;)
Måste bli tre poäng med den publk som väntas,Järnkaminerna storsatsar och det kommer bli som på bilden ovan,bilden från förraåret då vi va där ;)

Nu till dagen. Jobba 11-19.30, det va ganska lugnt till en början.
Men mellan 17-18.10 va det långa köer och inte nog med det så kracshar E.s kontokortsläsare,så hon får flytta över till 5:an medan jag mästerhackern fixar den, gött ;) Så allt gick jättte bra tillslut.
Va hemma vid 19.45,hämtade Filippa hos Carina och Staffan,dom satt och åt pannkakor när jag kom,vilken lyx ;) Gott. Själv fick jag MAX,också jättegott. Får gå en runda på lunchen imorn och skippa fikat ;) NOT. E skulle ta med Brownie,mums. I Like.
Imorgon jobbar jag 9.30-18.00. Efter det blir det att åka och handla lite gott.
Sen när jag hämtat Filippa hos mamma så blir det hem och ta en långpromenad ;) Ska bli en hurtbulle nu ;) Helgen i övrigt blir fullspäckad. Lördag ska jag kanske träffa Sara på dan och hoppas på lite party med Diana å Anna på kvällen. Söndag match på Bollis, Sylvia-Kristianstad,viktiga poäng står på spel.
Veckan efter jobbar jag mucho, Måndag,Tisdag,Onsdag,Torsdag,Lördag och Söndag,Shit bara ledig Fredag.
Fan va jag kommer bli tät ;)Nice. Blir perfekt när vi ska åka till ullared.
Alla Ullaredsälskare när ska vi åka?? Typ Måndag den 2 november?! Vad säger ni?Ska vi hyra stuga eller låna en buss =))

Till huset, herregud va det går undan nu. Målarn har vari där och spacklat idag och nästa vecka ska han börja måla/tapetsera,HJÄLP, har beslutsångest =( Vi har iallafall bestämt kakel till badrummen. Henka ska ha svart/vitt i "sitt" och vet vilket han vill ha,storlek osv. Jag ska ha turkost/vitt och även jag har bestämt storlek osv till "mitt" =) så det är skönt. Ska mäta väggen i sovrummet imorgon så vi kan beställa fototapeten...
Sen fick vi hem en bibba med kulörer på färgen. Filippa vill ju ha orange,grön,blå och rosa eller gul =)
Måste hitta rätt kulörer bara,Sandra hjälp ;) Så på söndagförmidda måste vi bestämma till vardagsrummet och datarummet....!!

Gud va jag skriver och den har inte dött än som tur är.
Här kommer lite bilder från veckan =)
   
Tre potesiella tapeter?! Henka gillar ju inte blommigt med vi får se.
Fanns några andra me som jag glömde ta kort på,några lite mer diskreta...
Vet inte va det är för galning som går i bakrunden hela tiden,blev inte av med henne =)) *scary*
  Dom här kakelmodellerna blir det. Fast jag ska ha den ljusa turkosa på golvet och vita på väggen plus lite turkosa inslag i dusch och bakon toan,typ. Och sen ska jag ha valnötsmöbler, det blir snyggt va? =)

  
Söta Molly och busiga Filippa <3

  
Min Diana och Isak. Isak är papprazzi ;) han fota säkert 15 bilder på mig när vi satt där med Dianas mobil, hihi,så söt.


Vardagsrummet!! 5.3m i takhöjd ;) Blir jätte bra.
Nu är allt snart spacklat också. Det är lite svårt att ta bilder,
man förstår inte så mycket.Man måste nästan se det live för att fatta =)
Dom är så duktiga Matsa,Leo och Leifa.Ni jobbar hårt. Snart är det klart....
Ni som vill komma på Inflyttningsfesten kan skriva upp er på VIP-listan redan nu, haha. =)

Nae nu är klockan 23.30 och jag ska upp om 8½ timme *snark*
Så god natt!!
Kram från en besviken A


Kommentarer
Postat av: amy

Jaa, det råkade bli så att jag var med på träningsmatchen igår och det kändes underbart. det är ett helt nytt lag med nya inställningar och glada ansikten.



jag tycker verkligen att du ska komma på tisdag! det är inte alls så som du skrev. det är bara kul med nytt folk och du ska inte känna att de har tagit din plats för då får du ta tillbaka den helt enkelt! :D



om jag kommer, så hoppas jag att vi ses på tisdag! ha det toppen. Kram

2009-09-25 @ 06:53:17
URL: http://hejamy.webblogg.se/
Postat av: Mamma

Jag hänger gärna med,är ledig den 6/11.kan prata i kväll..Kram

2009-09-25 @ 11:27:25
Postat av: Syster

Du kan laga en kontokortsläsare men du kan inte stoppa in sladden i datorn....hmmmm



HAHAHAHAHA

2009-09-25 @ 13:40:01
URL: http://maximilliansmamma.blogg.se/
Postat av: Jack

Härlig blogg ;)

Händer idag :D?

2009-09-25 @ 13:52:37
URL: http://paraplyjack.blogg.se/
Postat av: Evelina

oj vilket högt tak! snyggt! :)



sv: ja böhövde mjukis byxor och dom där var ju rätt OK hehe. Du får väll ta dig tid och shoppa,någon dag har du väl ledigt? :o

jobba inte ihjäl dig

KRAAAAAAAAAM!

2009-09-25 @ 16:15:52
URL: http://ewelinaliciouz.blogg.se/
Postat av: Majje

Erat hus blir dönice, trots blommiga tapeter, I'm sure. Och det går ju att tapetsera om, om det blir heltokigt. ;)



Den 2/11 har jag antagligen redovisning på min LIA och det får jag inte missa. Men vill ni åka den dagen så gör det, häng inte upp er på det. :)



2009-09-27 @ 12:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0