Godmorgon?

Eller va säger ni där ute? Är det en godmorgon?
Själv tycker jag det är en hyfsad morgon, va lite snurrig när jag vakna imorse och skulle gå ut och stänga av klockan. Gå och stänga av klockan tänker ni? Ja mim mobil ligger ute i vardagsrummet och piper.
Annars är risken att jag stänger av den och somnar om ifall den ligger breve sängen.
Så är det med det. Jag har precis duschat och klätt på mig. Ska gå in och styla mig lite och sen åka och lämna Filippa på dagis om 40 minuter. Jag börjar ju som bekant inte färän 11 idag och därför blir det en sväng ut till huset och spana in alla fina väggar dom satt upp ;)
Så ha en underbar dag!
Kram A


Jag vill tebax ;)
När huset nästan är klart och man vet vilka färger vi ska ha,
så åker vi igen. Vilka ska me?! Den här gången hyr vi en stuga och myser i ;)

Hej svejs nu måste jag skynda mig ;)


Kommentarer
Postat av: Majje

Jag kan lätt tänka mig att hänga med om ni får plats över. ;)

2009-09-10 @ 10:10:47
Postat av: Syster

Hahah. jag tänkte på Ullared igår och kände hur pengarna brände i plånboken! (öhhh, vilka pengar?) JAG SKA MED DEN HÄR GÅNGEN !



Idag ska jag lägga ut skönsången! I KNOW YOU LIKE IT! HAHAAHA



Ring mig sen! KRam Syster

2009-09-10 @ 10:25:46
URL: http://maximilliansmamma.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag hänger gärna på,beroende på när det blir.Ska ju som dekant få nytt schema om ca4veckor.ha det bra på jobbet.Kram Mamma

2009-09-10 @ 15:19:55
Postat av: Carina och staffan

Jag skall fundera på saken.

Kram Carina

2009-09-10 @ 18:16:47
Postat av: thess

Tack snälla =D är underbart men gör sååå ont i bland när den lille sparkas...är nog en fotbollsspelare därinne ¤ler¤

Tänkte höra med dej om huset ni bygger är nyckelfärdigt & vad det heter???

Skönt att det håller på att bli klart.

KRAMIS

2009-09-10 @ 21:21:50
URL: http://prinsesstess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0