Godmorgon =)

Filippa väckte mig för en timme sen med en puss på kinden,mysigt värre.
Hon ville se hennes favoritfilm Benji.
Hon kan sitta i flera timmar och titta om hon får.
Så jag tänkte passa på att hoppa in i duschen och snygga till mig lite innan det bär iväg på dagens bravader ;)
Filippa får inte följa med till Maxi så min snälla mamma ska ha henne ett par timmar medans vi shoppar lite ;)
Sen åker vi och hämtar henne så hon får se pappa spela fotboll,
mamma får givetvis me följa med...
Hoppas på en Sylviaseger idag,dom lirar mot dom som ligger på jumboplatsen,
så ingen underskattning nu grabbar
utan kämpa på som vanligt hela matchen ut...
Jag har lite saker jag måste köpa så det är bäst att skirva en komihåglista ;)
Får se om jag kommer hem med några fynd ikväll sen då,
isåfall ska ni få se dom med en gång ;)
Ha en bra dag och hoppas på lite sol till matchen,blir så kallt annars...
Kram A


My sunshine <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: Tack snälla!! =)

2009-09-13 @ 09:49:32
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: malin

sv: haha ja bilden ser ju lite rolig ut :D

Jo mina fötter är helt slut efter en jobb/skoldag och

då är det super skönt med ett fotbad ibland :)



Hoppas du har haft en bra helg :) kram!

2009-09-13 @ 21:53:50
URL: http://malindjupstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0