Fönster på plats

Idag har Henka och jag varit och kollat vitvaror/hushållsmaskiner.
Vi va på Hemmabutiken och fick ett paketpris. Vi är inne på Husqvarna rostfritt.
Kyl, frys,micro,ugn,diskmaskin och fläkt för 50.000
och då va det en jävligt dyr fläkt.
Och när vi kom hem gick vi in på prisjakten.se där får man fram de billigaste priserna.Och vi kunde tjäna 1000 lappar....Så vi får spana lite till ;)
Vi åt lunch på Spice Hot, yummie, så jävla gott.Har ni inte varit där så måste ni det och beställ 13c, kycling me cashewnötter ;)

Och vid 3 hugget åkte vi å hämta Filippa på dagis och åkte hem och bytte om.
Sen vidare färd till Krokek för å träffa Sara. Vi fick supergoda kladdkakemuffins med glasyr.Sen satt vi och snacka skit och delade inredningstips ;)
Dom bygger också hus fast i Krokek då ;)Vi åkte även en sväng och kollade in deras hus, dom har kommit lite längre än oss. Sen har dom puts,
ganska lika planlösningar hade vi och nästan exakt samma kökslösning ;)
Det är bara bevis på att vi har jävligt bra smak,hihi ;)
På vägen hem i bilen somnade Filippa som en stock ;)
     Nu sitter Henka å jag och kollar på Spränaren ;) JAAA Sandra jag har sätt den hundra gånger men ser den en gång till ;) Oj nu vaknade Filippa, bästa att hon får sitta här hos mig.
Så här ser huset ut för tillfället
  
  
Riktigt praktiska fönster. När man dra handaget ett kvartsvar som på vanliga fönster öppnas det utåt.
Och när man drar det ett halvt varv uppåt så öppnas fönstret uppifrån och in,vädringsläge. Lite svårt att förklara med himla bra ;)

Imorgon är det jobb som gäller 11-19.30
Fredag är jag ledig, då ska jag ut till Sandra och fixa lite inför lördagen. Göra lite minipiroger och handla lite övriga snacks å tilltugg. Och alla ni som kommer glöm inte besöka systemet inna ni kommer ;) Det blir roligare då ;) hihi ;)
Det kommer bli en super rolig kväll...
God Natt skriver imornkväll måste se slutet nu det är spännande även fats man vet hur det slutar ;)

Ps. Håller fullständigt med Malin och Amy. Det är mycket roligare att skriva när man får lite respons.
Behöver inte vara nått märkvärdigt, ett Hej eller två vad vet jag ;)
om man skulle ha lika många kommentarer som besökare skulle det va himla skul.
Veta vilka som är inne och läser i mitt lilla kryp in ;)  Ds.


Kommentarer
Postat av: Carina och staffan

det där med kladdkakemuffins låter gott, du får ta receptet.

2009-09-04 @ 19:11:10
Postat av: malin djupström.

sv: Ja det är jätte fint att ha ett hjärta där, är sugen på att göra ett, eller skriva något ord där :)



Ha det bra! :)

2009-09-07 @ 22:08:56
URL: http://malindjupstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0