Vad ska man säga?

Zlatan skulle inte du ha avgjort vi det här laget??
Du snackar bara en jävla massa skit som vanligt...
Som ni förstår så sitter jag och Filippa och tittar på fotbollen. Vi är nyss hemkomna från mamma. Jag har jobbat idag så vid fem hugget kom jag hem till mamma och vi åkte hem strax innan åtta.
Henka är på väg hem fråm Malmö efter en match mot FC Rosengård med slutresultatet 2-2. Sylvia gjorde 2-2målet i sista minuten =) lite tur ska man ha. Ojojoj nära mål för Dannmark,inte bra.

Imorgon är jag ledig, mamma och jag ska nog åka till Falerum och kolla skor och kläder till Filippa.Får se om jag hittar dit ute på vishan,men det ska nog gå bra. klockan 16.00 ska vi spela bowling me Sandra,Magnus,Maximillian och Molly. "Nae mamma Molly kan inte spela bowling,hon är en bebis =)" Filippa vet ni...
Efter bowlingen blir det käk,mums.
Ska ju även dit på lördag med jobbet och lira,äta och dansa loss,ska bli jätte kul =)

Nae alla fotbollsnördar ska väll poppa en påse popcorn och slänga mig i soffan och titta lite fotboll jag me.
Ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi imorn!!
Kram A


Jag vill ha värme,sol och bad!!


Kommentarer
Postat av: Carina och staffan

Fin bild. Där var det lite varmare än det är nu.

Längtar redan till sommaren, är inte så förtjust i den här årstiden. Men det är ju lite mysigt att tända ljus och sitta framför brasan.

Kram på er.

2009-10-10 @ 21:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0