Tjuvträning =)

Jag börjar som syrran. Hade en jättemysig eftermigga igår med Sandra,Magnus, Maximillian, Molly och Mamma.
Vi lira Bowling och käka mat på Eurobowl. Jag tjuvträna lite inför lördag,då vi ska dit med jobbet ovh jag kommer knäcka alla och då menear jag ALLA =) Vi ska också käka lite gott och så DANSA loss,ska blir jätte kul,vi får se vart vi hamnar. Tina och Helene kanske vill till Sveaskeppet där dom hänger ;)) hihi!
Men hyfsat lungt blir det iallafall då jag ska jobba på Söndag kl 10.30...

Titta och Njut =)
   

    

   

   


Idag har jag jobbat 11-19.30, va en lugn dag,han plocka en överfull pall med hästgrejjer.
Imorn jobbat jag 7-16, gjäsp gjäsp. Måste nog snart gå och lägga mig om jag ska orka upp kl 05.50 men det ska nog gå bra, bara jag är där tills 8 när chefen kommer =) haha skojja jag ska stämpla in prick 7.

Hämta Filippa hos Carina och Staffan när jag sluta,dom hade precis kommit hem från Ikea. Filippa ville inte ha en 5 kronors korv så jag fick slänga ihop Sandras paradrätt förut. Snabbmakaroner med köttfärs och en jävla massa grillkrydda och svartpeppar =)) jag är så stolt över dig syrran.

Just ni sitter vi och tittar på Tinas Cockalong,jätte kul. Ska lägga mig i soffan ed Filippa nu så hon får sova.
Henka är hos sin "kompis" och tittar på IFK-matchen men kommer väll snart hem....

Så ha en  trevlig kväll där ute!
Kram A

Ps.Filippa ligger på ryamattan och myser,hon somnar säkert snart.


Kommentarer
Postat av: Syster

HAHAHAHAHAHA Gordon skulle ÄÄLSKAAA mig och min mat! HAHAHA



Jobba lugnt imorn, ring när du slutar (för inte ville du prata när jag ringde nyss) =)

Sov gott!

Kram

2009-10-12 @ 21:24:27
URL: http://maximilliansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0