Jäkla unge *grrr*

Är verkligen skit trött men vill bara skriva några rader.Blev inte en tredje lediga dag i rad,T. ringde igår kväll och fråga on jag kunde jobba,och självklart kunde jag det,alla extra timmar är välkomna.Extratimmar=mer penagr. Så 9.30-18.00 jobbade jag, va hyfsat lugnt va det och det va bra för då fick man lite gjort.Plocka en jävla massa hästgrejjer.Imorgon jobbar jag 11-19.24,låser med T.S.

Filippa tog kort på dagis idag.9.30 va det gruppfoto som gällde och det va inga problem men sen kl 16.30 va det enskillt men där vart det tvärstopp. Carina och hon stod i kö och väntade på att få bli fotad men när hon kom fram och skulle sätta sig på stolen började hon gråta och ville absolut inte va me på kort. Vet inte varför men antar att det antingen va en läskig gubbe eller en kille som försökte charma henne =)Men men så är det,väldigt synd bara, det är ju så många som vill ha ett kort på henne, men nej nej...Det blir ett nytt tillfälle nån gång i november och hoppas att hon är lite mer arbetsvilllig då.
I värsta fall får vi gå till fotograf men det kostar ju skjortan.
Får helt enkelt be Amy i laget fota,hon är super duktig...

Nu slår ögonen ihop snart så det är bäst att sova!!
God natt!! 

  
Äntligen har Filippa fått sina Pippiflätor,hon är så lycklig.
Och lite mys med Sally =)


Va diggar ni stilen då? Hallå Filippa du fyller 3 och inte 13 =)
En riktig cooling,tror hon iallafall =)

Kram A


Kommentarer
Postat av: Syster

Hon ÄR ju en cooling! En cooling som inte låter vem som helst fota henne, Förstår du väl....! hahaha Tur att jag har en sådär 4000 bilder på henne här i datorn (inte så konstigt att den är så jävla seg!) hahaha '

Ring sen!

Kram

2009-10-08 @ 11:07:37
URL: http://maximilliansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0