Jag lever...

....jag är bara en jävligt bussy kvinna =) Jag har jobbat som en bäng och haft massa och tänka på me huset.
Så jag är ledsen att jag inte har skrivit,ni få själar som läser ber jag om ursäkt,ska bli ändring på det nu...
Va ute i huset imorse innan jobbet,kom nästan försent =) hihi kan inte slita mig från mitt underbara hus.
Allt är färdigmålat och badrummen är färdigkaklade,golvet ska läggas nu idagarna för på tisdag kommer KÖKET =) och sen är allt i princip klart,bara panelen som ska dit och lite pilljobb,typ lister och så.
Jo Leos dotter ska måla lite me,Filippa har valt att ha Schrekfigurerna på väggen,Fiona,draken och åsnan =)
Och så ska hon måla i datarummet,ett pokerbord me dealer och en som spelar och nått fins i vårat sovrum. New yorktapeten va ju skit,gick sönder och så blev det en jävla massa bubblor som det inte ska bli,så den åker ner igen och är det nån som vill följa med mig till Rusta och reklamera den så,gärna!!!




   
Vardagsrummet.
Tycker det blir lite tomt på väggen mittemot tapeten,väggen där teven ska va,så har tänkt att hon som ska måla,ska måla dom här guld/bruna/vita "träden" upp på väggen,skulle bli fint och lite mer liv i vardagsrummet...




Filippas mysiga rum

 
kakel killen/gubben lägger golv,hoppas de kaklat klart allt =)


Bakom alla vitvaror ska köket byggas längst väggen som i ett U.
Mitt bekymmer är kaklet,vad ska jag ha,va tycker ni?
Vita högblanka luckor och valnötslaminatbänkskiva.
Vilket kakel passar bäst till det?

Som sagt jag jobbar förfullt. Har inte ens träffat Carina och Staffan på flera dagar,känns helt konstigt, vi brukar ju träffat varje dag. Jobbar nu torsdag å fredag till halv 8 och sen ledig helgen,skönt.
Är bjuden hem till Emma och Totte på utflyttningsfest på lördag och vill gärna dit men måste ha barnvakt till hulda först =) så mamma va säger du? =)
På söndag ska vi på villamässan och hitta lite inspiration,vilket behövs.

Nae nu ska jag sova!
God Natt på er.

Ps. Firmafesten i lördags om ni undrar så har jag inga kommentarer...



Kommentarer
Postat av: Moster Helene

Huset blir kanonfint...ska bli kul med inflyttningsFEST!!!!!!hehe!!!På tal om FEST ingen kommentar om firmafesten det förstår jag inte...du brukar ju ha med kameran på alla fester....hahahaah....men du kanske inte va med så länge på den!!!?????du som hade övat på bowling å så......så det var ju synd att du inte kunde spela då....skoja bara bara det händer även den mest rutinerade att man ballar ur.......hihi....men men på onsdag får du se till att du har ätit mkt mat så du kan vara med hela kvällen/natten.....puss på dej gumman......



hälsa Henka å Filippa.....



kram Helene

2009-10-22 @ 09:36:04
Postat av: thess

Ååå så fint det kommer bli, mys.

Jag tycker ni ska ha vitt kakel i köket, passar till allt & är lätt att inreda oxå.

Kramis

2009-10-22 @ 15:43:34
URL: http://prinsesstess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0