Golvet är på plats och jag är helnöjd

Vad tycks?




Och imorgon kommer köket med stort K...Nån gång mellan 9-15 imorgon,säger bara Ikea. Men dom skulle iallafall ringa en halvtimma innan dom kom så det va ju hyggligt...
Så supersnälla Staffan ska sätta upp det...Thank you!!
Så nu fram över ska jag uppdatera er varje dag hur köket växer fram...

Jobbar 7-16 imorgon så ska snart gå och lägga mig.
Sen på Onsdag åker vi,ska bli jätte kul. Sitta och prata i bussen och i hytten när man gör iordnings sig. Dricka drinkar och snacka skit =) Så åker 12.30 och kommer hem 18.30 på torsdag.

Nae nu ska jag se Roast på Berns innan ögonen går ikors =)
Kram A


Kommentarer
Postat av: Sara

Det blir superfint! Ha det så kul på kryssningen, ses på fredag! Kram

2009-10-27 @ 10:15:33
Postat av: madde

Jätte fint blir det :)

vad kul för er att det börjar bli färdigt snart dags för inflyttning. verkligen jätte fint

kramar madde

2009-10-27 @ 18:48:56
URL: http://emiliopaulinasmamma.blogg.se/
Postat av: Helene K

Fiint!!!

Vi ses i morrn =)

2009-10-27 @ 20:32:13
Postat av: Emma

Det blir skit fint =) härligt att köket snart e på plats oxå =) sen när det är klart blire inflyttningsfest =) ;)

2009-10-28 @ 13:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0