Gjäsp Gjäsp

Usch nu har jag fastnat vid datan igen. Kollar på fototapet,men hittar inget bra ställe å köpa den på.
Ska ju vara Brooklyn Bridge svart/vit by night. Det verkar så kompleserat att beställa på nätet så det blir väll Rusta eller Bauhaus.  Men nu är jag dööö tröttt. Måste gå och sova men är ju så kul att kolla allas bloggar =)
Om 7 timmar ska jag gå upp så God Natt!

Ps.Imorgon jobbar jag 10 timmars pass 9.30.19.30. Supernice =)
Just det,kassorna funkade inte imorse mellan 11.10-12.00 typ. Det va nån som hade hackat dom eller nått, så vi kunde inte göra nånting, men kunderna hade faktist tålamod och blev inte irriterade,det är bra.
Så efter drygt en timma kom de igång och köerna va grymt llåånnggaa men de körde vi undan snabbt =)

God Natt igen =)


Kan inte sluta le åt den här bilden =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0