Slutfinishen

Hej på er det va ett tag sen. Har varit ledig igår och idag,skönt.
Men jag har absolut inte legat på latsidan,nej nej,snarare tvärt om.
Vi har varit en hel del på tredje hem Bauhaus =)
Bytte ut den gråa glasmosaiken till den turkosa*YES*
Och sen har vi även köpt kökskran/blandare och duschset till båda badrummen.
Även varit på Beijer och beställt duchdörrar,badkar och mödler till mitt badrum.
Henka har köpt möbler till sitt på Ikea...
Vi har ju givetvis varit ute i huset en heldel också,såklart...
Det händer grejjer därute,
idag började dom efter mycket om och men mosaiken i köket,
graniten i hallen och panelen.
  
Vi blev riktigt nöjda med panelen,va tycker ni?
Dock bara grundmålad...
  
Robban sätter mosaiken i köket,blir riktigt fräsht.
Och så golvet i tvättstugan,blir samma i hallen och runt braskaminen.
  
Filippa inne på Bauhaus vaktar våra duchset medans pappa hämtar vagn =)

Nu ska jag slänga mig i soffan med ett stort glas jordgubbssaft och en påse cheeseballs
och kolla på DJURGÅR´N-FRÖLUNDA

Imorgon jobbar jag 11.00-19.30,torsdag 11.00-19.30 och fredag 9.30-18.00
och sen ledig lördag och söndag, om det är nån som undrar ;))
Ha en fortsatt trevlig kväll!
KRAM A



Kommentarer
Postat av: Från Mamma..

Det blir ju kanonbra med panelen,och allt annat oxå vill säga.Mosaiken blir ju jätte fin i köket,ja nu är det inte länge kvar tills ni flyttar in spännande.. Kram Mamma

2009-11-17 @ 21:53:25
Postat av: Caesar

Åh vad fint det blir gumman!! Så himla kul med eget lixom!



Bamsekram<333

2009-11-17 @ 22:15:23
Postat av: Carina och staffan

Har varit ute i huset i dag Mosaiken blir supersnyggt.

2009-11-18 @ 19:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0