säger bara djurgården tjalalalala

Fy fan va vi är lyckliga här hemma.
Vilken jävla match dom gjorde,krossa Assyriska med 3-0.
(dock vinnarmålet på övertid) =)
Så jävla skön känsla,kan ju för fan inte ha dom där i allsvenskan,
men man märkte direkt att dom inte skulle orka.
Spela på konstgräs och spela på naturgräs går inte att jämföra,så dom palla ju inte...
"Oh en sådan härlig dag Djurgårn vann Djurgårn vann...."
DIF bäst på Stadion

Dagen i övrigt har varit väldigt jäktig.
Gick upp vid 8 hugget och började städa loss.
klockan 12.30 åkte vi till EM å Nordik och kolla soffa.
Har hittat några potensiella men får se vilken vi tar.
Sen åkte vi till Maxi och köpte tårta,kaker och bullar till mitt främmande som kom vid 15.30 för att fira min 24-årsdag,som förävrigt är imorn men Sandra,Magnus;Maximillian,Molly,Mamma,Mormor,Carina och Staffan firade mig idag,åh vet ni vad jag fick =) En vedkorg,asfin,har velat ha den jätte länge men varit för snål för att köpa den själv,hihi. Och av Staffan,Carina och Jennie fick jag en matberedare,asabra,nu jävla ska jag laga fin fina grejjer,allt från bröd till rivna morötter =) Och så fick jag lite tåfisstrumper av mamma me =)
Tusen tack alla för ett mysig födelsedagsfirande <3¨


MCM2024
Återigen tack så jätte mycket för dom superfina paketenmkunde inte blivit bättre!
Nu ska jag slänga mig isoffan och se sista "Ensam mamma söker" och hoppas att hon väljer Lasse ;))
Sen ska vi se andra Johan Falkfilmen,såg den första igår,fy fan va bra,satt på helspänn igenom hela filmen.
Så det ska bli intressant att se resten av filmerna.
Så god natt på er allesammans och jag tackar i förväg för alla grattulationer jag kommer få imorn *garvar*
Jobbar 11-19.30 imorgon,innan dess blir det att köra Filippa till dagis och
sen ta en snabb sväng till Sörping och Möbeltrend....

Kram A


Kommentarer
Postat av: ingmari

hej angelica och stort grattis på födelsedagen från oscar örjan och mig kram kram till dig!

ha en bra födelsedag trots att du ska jobba lite oxå.

2009-11-09 @ 08:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0