Vilken dag ;)

Det blev ingen tur ut till Kolmården, pappa svarade varken i mobilen lr vanliga telen. Så tyvärr.
Istället åkte vi till Maxi och käkade lunch och sen åkte vi bara runt och kollade på hus, vi va bla i Abborreberg å Eksund.
När vi ändå va i Eksund passade vi på att åka till mamma och säga hej.
Filippa ska ju vara där imorn när henka spelar match och på måndag när henka tränar. Jag är ju som bekant på båten, åker imorn 12.40 med bussen från station. Själv tar jag bussen 11.15 till Gunitha så åker vi med Håkan ner och på vägen tar vi upp Helene å Emma.
När vi kom hem tog Filippa och jag med oss en filt och gick ut och satte oss på altanen och åt fruktsallad och glass. Oj va många och det blev i den förra meningen ;) Hur som helst va det supergott och det tyckte katterna me. Vi har ju bara en med har "adopterat" grannens katt me, dom skiter ju fullständigt i den, får ingen mat och får bo i garaget året om.
   
  
  
                  
 Jordgubbar,kiwi,och tre sorters melon ;)
Och så vaniljglass till det, mums såå gott...

Nu ska Filippa och jag gå till hästarna och ge dom morot och knäcke.
Skriver sen....


Kommentarer
Postat av: evelina

man kan ju inte säga mer att man blir jäkligt suktad när man ser den dära talriken :o

2009-05-23 @ 22:20:43
URL: http://ewelinaliciouz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0