Tusen tack Ewe <3

Min älskade kusin Evelina har gjort om min tråkiga blogg till en helt otrligt fin blogg.
Hon är så duktig, hennes egna blogg är också superfin, kolla in www.ewelinaliciouz.blogg.se
Tusen tack igen gumman <3

Dagen i övrigt har sätt ut som följer,tog bussen in till dagis, då bilen va på verkstan.
På dagiset lämnade jag in Filippa och Sandra kom och hämtade mig för vidare fär till jobbet.
Jag höll henne sällskap när hon handlade, åh du Sandra att du inte sa till så hade jag mer än gärna betalat ;) NOT ;)
Det va trevligt, sen va det bara å byta om till snygga arbetskläder, NOT ;)) och börja jobba 10.30-19.30 ojoj.
Gunhita och jag åt Mcdonalds, gott väldigt gott ;)
Inte nog med att jag fick åka med henne till MC, snäll som hon är skjutsade hon hem mig också,ända hem. Tack såå mycket, jag får skjutsa igen sen när jag fått körkort om sisådär 15år ;))
Urstigen ur bilen går jag upp till Carina och Staffan för att hämta trollungen.
Och det va bara raska hem och slänga in henne i duschen får såå skitig hon va, va ju tillochmed flottig i håret, kan det bero på att hon inte har duschat på typ 3 veckor, haha skojja ;))
Hon brukar inte dusch utan bada men hon tyckte det va jätte kul och ville inte gå ur ;)
Men efter 15 minuter kände jag att det va dags innan grannens vatteräkning blev för hög ;))
  

Imrogon ska vi åka till Blacka och hälsa på, en leverans av vagga till Molly som Staffan snällt lånar ut, händig som han är har han snickrat ihop en, inte nu utan för läänge sen till sina barn ;) Han kan allt ;)
Ska låna en väska av Sandra som jag ska ha med mig på Söndag och packa min fina klänning i ;)
Hoppas hon bjuder på lite fika med, är sugen på kladdkaka, det va såå länge sen, så hör du nu syster,kladdkaka ska vi ha ;))
Nu ska jag äta lite knäckemacka och dricka en kopp te.
God natt 

Kommentarer
Postat av: evelina

awww.. TACK SÅ MYCKET KUSSE :D <3

2009-05-23 @ 22:19:26
URL: http://ewelinaliciouz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0