Shopping me farmor

Idag har jag jobbat 10.30-19.30 och Filippa har varit på dagis till 16 då Carina hämtade henne.
De åkte på en shopingtur in till stan,dom köpte en Hello Kittykeps,väska,tunika å leggings ;)
Filippa är överlycklig över alla sakerna, så snäll hon är farmor.
 

Igår va jag, Filipa och mamma hos Emma och hälsade på.
Vi mumsade på annanaspaj med vaniljvisp och senare på kvällen blev det pizza, mums. Har inte ätit pizza på flera månader tror jag. Filippa busade med lilla Bessie, hon tog en leksak och sprang iväg och självklart jagade Bessie henne, hon blev livrädd och hoppa upp i soffan, bara för hon vet att Bessie knappt kommer upp där ;))
  
 

  <3

Imorgon ska man jobba igen, 10.30-18, jobbar Mån, Tis,Tors,Fre,Lör och Söndag, PUH, bara ledig Onsdag.
Men fy fan va tät jag blir, eller inte.

Nu ska jag slänga mig i soffan å jäsa ;)
God Natt

Ps. IFK Torskade igen, helt jävla otrligt, 3-4 mot Vasalund nykomlingar från divition 1 och de blev totalt utspelade...
Mohahaha va skadeglad jag är ;)

Kommentarer
Postat av: Majje

Jag har slutat fråga Martin efter IFK-matcherna hur det gick, mest för å reta honom.... Annars säger jag "Hur mkt fick de stryk med idag då?".. Muahahahaha!!

2009-05-12 @ 08:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0