Nu är jag hemma igen...

Resan va jätte rolig, Scotts va kanonbra, ett bra liveband.
I övrigt va allt jätte bra,förutom att det inte va nån sänning på telefonen, så jag inte kunde ringa min prins å prinsessa å säga godnatt <3 Men så är det.
Vi sov väll ungefär 3-4 timmar inatt innan Helene kom in occh väkte oss och sa "jag är hungrig, gå upp nu så äter vi frukost" jaja sa jag, visst. Så vi gick och åt, tyvärr ingen buffé men det blev för min del en räkmacka med massa räkor ;)

Jag orkar inte skriv mer nu, är astrött, sitter och nickar med huvudet, ska gå och lägga mig nu så jag orkar jobba imorn.
Skriver mer imorn, och lägger ut bilder. Blev inte så många tyvärr,glömde ju ta fram kameran hela tiden, men några har jag ;) God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0