Inga hästar ute :(

Åh va hon blev ledsen, hon som hade med sig påse med morötter och knäcke och så va dom inte ute.
Hon grät hela vägen hem, vi får se en annan dag om dom är ute, så hon får ge dom "godis".
Just nu sitter vi och kollar på Waterboy, vilken film asså, har sätt den typ 5 gånger. skrattar ihjäl mig, han är ju så ful, Adam Sandler,vilken mupp ;)

Då till mitt problem lr problem är det väll inte. Kan bara inte bestämma mig. Egentligen har jag inte möjligheter, men vet bara inte om jag kan ha skorna jag tänkt till klänningen. Vad tycker ni?
   Så här ser skorna ut och klänningen vet ni ju redan men den ser ut så här...
 Hoppas det inte kommer se helt konstigt ut, men det tror jag inte.
Men men det är ju inte så att det är bal på slottet jag ska på utan en helt vanlig kryssning där jag enbart kommer dansa hela kvällen med brudarna ;)

Ha en trevlig helg för det ska jag ha ;)
Skriver igen på Måndag kväll när jag kommit hem och lovar massa med bilder som ni garanterat vill se ;)
puss å hej



Kommentarer
Postat av: evelina

sv: vist kommer jag hahha.

Linnet köpte jag på new yorker :D

hahaha aa det gör jag nog , hoppas att ni kommer ha det kul :D:D

KRAMIS.

2009-05-23 @ 22:21:50
URL: http://ewelinaliciouz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0