Impuls shopping ;)

Är ju alltid lika trevligt när man hittar nått oväntat som man inte tänkt köpa.
Vi va och lämnade Filippa på dagis förut och så va jag och uträttade ett hemligt ärende ;) nyfikna va? ;)
Så i väntan på bussen hem gick jag och köpte sallad till mig och henka från pause, ovanligt ;) I love deras sallad ;)
Sen gick jag in och handla lite till kvällen på ICA och en sväng in på Lindex. Och hittade jätte fina shorts till Filippa, super fins, riktiga sommar färger, kommer bli super fin när hon får sin fina bruna färg ;) hon är redan nu brunare än mig, den så blir det när man är ute och leker flera timmar om dagen på dagis, hennes ansikte och händer är jätte bruna, speciellt händerna ;) Tillbaka till shoppingen, tre par shorts och tre toppar till, sex plagg för bara 300:- vilket klipp ;)
 Är dom inte bara så tuffa ;)
Dessa kläder köpte jag när vi va på ikanohuset för en tag sen....

Det här inlägget skrev jag för tre timmar sen, men när jag skulle publicera det så funkade inte internet, 'grrrr'
Så nu när Henka lirat klart så satta jag mig på stationära datan och fixar det ;)
Jag har legat i soffan och sovit i t timmar, skönt ;)
Nu ska vi åka och hämta Filippa på dagis.
Bye Bye

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad håller du på med för hemligheter.



Mamma/

2009-05-30 @ 09:53:11
Postat av: Helene

Nu blir jag nyfiken :) Vad kan det va för hemlighet??? Fina kläder du hittade till Filippa. Hoppas det var lugnt på jobbet

Kram

2009-05-30 @ 14:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0