Gott me grillat ;)

Kom precis hem från Carina å Staffan efter en grillkväll.
Det blev fläskfilé, sallad me oliver å fetaost, sourcream klyftpotatis, vitlöksbröd å bearnaiessås ;) mums kan det bli godare å mysigare. Just nu sitter vi och tittar på Talang 2009, vi väntar på Berg flyttar in, ikväll ska hon flytta in hos Glenn Hyssen, han är såå cool ;)
Imorgon äre det jobb som gäller sen blir det en hemlig sak som jag inte kan berätta, har med den andra saken att göra som jag skrev om förut ;) haha nyfikna va? ;)
Ha en mysig kväll för det ska jag ha ;)
puss å kram
 Min solstråle <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och varför är du så hemlighetsfull.

/Mamma

2009-05-30 @ 10:42:44
Postat av: E.K

Snubblade in i din blogg. fin blogg du har :)

2009-06-05 @ 16:40:44
URL: http://eekk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0