Sitter och drömmer mig bort....

www.varsasvillan.se/detaljer.asp?prod_id=64

Har blivit helt kär i det här huset. Om man kunde trolla eller vinna några miljoner skulle jag bo i det här huset nu.
Det är verkligen jätte fint. Tänk att få välja helt själv hur man vill ha det och bara njuta av livet i ett underbart hus.
Skulle drömmen kunna bli sann??

Sitter och tittar på Oprah som idag har Will Smith som gäst. De pratar om allt från veckopeng till sjukdommar.
Personer som dom två som är snuskigt rika skulle väll kunna skänka mig en tre-fyra miljoner ;)
De skulle inte märkas på deras bankonton, eller va tycker ni? Haha.
Hur som helst skulle jag vilja ha det här huset, skulle det inte gå att jag just får det här huset så kan jag nöja mig med något annat ;) hihi.

Nu ska jag tillaga mig lite lunch, får se vad det blir, kanske spagetti å köttfärsås, mums.
Sen ska henka och jag in till stan, göra lite ärenden, gud va viktig jag lät där ;) haha.
Ska passa på å köpa nått snyggt att ha på mig på lördag då det är bowling och midda med jobbet, vi ska tacka av Affe som slutar på Söndag, tråkigt att det slutade så.
Ska nog lyckas ta lite kort på lördagkväll som jag kan lägga ut ;)
Ha en bra dag.
 Mitt lilla busfrö är på dagis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0