Vilken Idiot Rentutsagt...

Fy fan säger jag. Allt kändes så jävla bra när vi kom tillbaka till SMHI. Jag tänkte för mig själv, det här gick ju bra. Backade runt hörn utan problem, körde lugnt och sansat, höll hastigheten och hade rörlig blick och kollade i alla speglar.
Men nej nej det tyckte inte han. När han sa att det inte va godkänt, gud luften bara gick ur mig, kände mig så värdelös å va arg jag blev. Det märkte han säkert också. Han tyckte inte jag tittade i speglarna ända igenom. Du tittade altså jättebra men inte ända igenom, kunde kollat lite längre, vilken pucko, hur fan kan man kugga för det. Jag som tyckte allt gick jätte bra, kändes verkligen som jag klarade det, va besviken jag är, inte bara på mig själv utan på hans bedömning....Men men det är väll bara ta nya tag som alla säger....
Alla skadeglada människor kan skratta nu...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gumman! Du tar det nästa gång! Vet hur det känns! Det känns ju som att dom kuggar en bara för att dom måste kugga några typ.. Men du ta det nästa gång! Stooor kram

2009-06-09 @ 18:07:50
Postat av: Syster

Jag vet vad vi gör: vi lägger hundbajs i hans brevlåda! Du klarar det nästa gång, det är ju inte så att du inte kan köra bil FÖR DET KAN DU! Nästa gång....nästa gång då jävlar!!!! Vi håller på dig!

Kram

2009-06-09 @ 18:42:06
URL: http://maximilliansmamma.blogg.se/
Postat av: Helene

Gumman! Vad tråkigt.... Jag förstår hur jävla besviken du är.Men du fixar det nästa gång. Vi ses i morgon. Kramis

2009-06-09 @ 18:43:47
Postat av: Helene

Var inte besviken på dej själv, bara på puckot! Jag hänger med o lägger bajs i hans brevlåsa hihi Jag kunde ju sparat det Santos lagt på rumsgolvet i natt. Kram igen

2009-06-09 @ 18:48:04
Postat av: Majje

Men ååååh vilken pissnisse!!

Tror du kör skitbra! Man ska ju vara så himla övertydlig på uppkörningen att det e löjligt, för de fattar visst inte att man kan få en överblick av en "normal" koll i speglarna...Vrida sig halvt fördärvad å så.

Hoppas du får nån mer normal next time! Synd att det ska bero på vem man får, för det verkar ju onekligen som det. :/ Borde vara en robot! :D

2009-06-09 @ 19:48:33
Postat av: emma

fy faan vilken idiot asså. dom är verkligen mongo på vägverket, men du tar det nästa gång. =)

2009-06-10 @ 12:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0