Ojojoj va glad jag är :)

Nu kan jag inte hålla mig längre ;)
JAG KLARADE TEORIPROVET IDAG!!! JIIPPPIIIII
Åhh så himla glad och lättad jag är då, bara en sak återstår nu,scary ;)
Det ska nog gå bra, hoppas jag....

Dagen i övrigt bestod av följande, efter provet åkte vi å hämtade Filippa på dagis.
Henka skjutsade ner oss till stationen för en busstur till Skärblacka för att hälsa på syster å Maximillian.
När jag kom dit välkomnades jag av ett glas vin och en piggelin ;) Tack du är bäst.
  Sen badade barnen för fullt i poolen och sen vart tjocka sugen på pizza så då va det bara ta bilen och köpa två stycken.
Blev två caprissosa eller hur det stavas ;) Syrran bjöd oxå, kan det bli bättre ;) Inte en bit va kvar i kartongerna när vi hade svullat klart  ;) Mums ;)
  Därefter gick barnen in i sängen och kollade på bompa medans vi satt i köket och prata inredning, hon har lovat att hjälpa mig med allt sånt, hon har ju så bra smak, syster min....
  Och har man världens bästa syster som jag har så får man ju skjuts hem oxå ända från Skärblacka hem till Kummelby, helt otroligt, vem annars skulle göra det om inte hon, super snällt, TACK!! Jag ska skjutsa igen sen vart efter ;)Lovar.
Speciellt till sjukan när vattnet gått, då är det bara å ringa ;))
  Min sötnos på bussen på väg till Blacka ;)
  Badkrukor? Eh naevars ;)
  Vilken pose ;)
   Filippa firar i päroncider ;)
  Mums me pizza ;)
 Vilka busfrön vi har syster ;)

Pust å Stön nu ska jag slänga mig i soffan resten av kvällen, åh va det ska bli skönt.
Filippa sover,hon somnade i bilen på väg hem. Ha en trevlig kväll så hörs vi imorn!
Kram
 Titta så skönt det ser ut, ligger och sover så sött <3

Kommentarer
Postat av: Carina och staffan

Ett stort grattis!

Nu har du varit jätteduktig.

Kram Carina och Staffan.

2009-06-01 @ 21:51:56
Postat av: Mamma!!

Grattis det gjorde du bra.

Kram Mamma

2009-06-01 @ 22:09:58
Postat av: Anonym

Så skönt, nu kan jag sova utan att må dåligt en vecka :)!! Din huvudvärk blir min huvudvärk alltid av nån konstig anledning :(!! Love u ;)

2009-06-01 @ 22:20:06
Postat av: amy

jaha :D jag visste inte att du bodde där! ja det var skit roligt! men sjukt jobbigt också. speciellt i den här värmen. jo det var kul, mindre kul för mig kanske som ramlade ihop med den där dräkten på mig direkt haha :D ha det bra! kram

2009-06-02 @ 06:38:22
URL: http://hejamy.webblogg.se/
Postat av: moster Helene

GRATTIS.........

2009-06-02 @ 08:25:31
Postat av: Helene

GRATTIS! =)

2009-06-02 @ 14:44:42
Postat av: Anonym

Grattis Vännen! Fasen vad kul! Snart är det bara att tuta o köra:D Måste ses!! Stor kram Anna

2009-06-02 @ 16:18:48
Postat av: Emma

Så jäkla skönt att provet är klart =) Se nu till o ta körningen oxå =)

2009-06-05 @ 15:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0