Mys i Söderköping

I lördags efter jobbet när jag kom till Carina å Staffan för att hämta Filippa.
Kläckte Staffan den kloka ideén att vi skulle åka till Sörping och köka glass, och det tackade vi tjejer inte nej till ;)
Det är ju så himla nära dit från oss, tar ju inte ens 10min, super nice ;)
Väl framme på Smultronstället ville Filippa ha en "Kvack Kvack",päron- och bananglass me mjukglass, godis å kinderägg, det va nog det som lockade mest ;) Hon åt inte riktigt upp allt men nästan.
Vi andra tog en varsin glass som jag inte kom ihåg va den hette men god va den. Varm banan, vaniljglass, lionglass, grädde,dumle och kolasås, mums. Snäll som han är så betalade Staffan hela kalaset, tack super snällt, som alltid ;)
Sen gick vi en promenad vid kanalen och Filippa blev fäst vid kaninerna som är vid kanten, jätte fina är dom.
 
   "Jag vill ha glass NU ;) vilken min ;)
   
   
  
Skulle hon fått bada skulle hon gärna gjort det ;) Hon är ingen badkruka hon inte ;)
Det här är sommar för mig, att få vara med familjen och min underbara prinsessa <3

Nu ska jag göra iordning mig för att sedan uträtta lite äranden.
Och efter uträttande ärenden ska vi åka ut till Sandra och sola å bada. Härligt.
Skriver garanterat i kväll om mina ärenden ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0