Helt otroligt

Vaknade av att hundra flugor surra runt mig idag igen, vart fan kommer dom ifrån, gå hem till er och surra och låt mig sova. Dom är helt galna, ger sig ju inte direkt heller, grrr.

Gårdagen va helt underbar, och vädret kunde ju inte blivit bättre, synd bara att det började regna 00.09.
Men dagen blev perfek. Vi åt jätte god lunch, ännu godare jordgubbstårta och den godaste grillade maten, kycklingfile, tzatsiki, oliver,fetaost, vitlöksbröd,mums. Vi två hugget åkte vi upp till Lundby och satt å mös i gräset.
Vi tog lotter, dansade runt stången och fikade. Carina van en stor jätte fin ampel på lotteriet.
Filippa fiska fiskdamm, van två fattiga docker som gick sömder det första dom gjorde.
Sen skulle Filippa rida häst, vi stod i kö i tjugo minuter och jag fråga säkert 10 gånger om hon ville rida på hästen och det skulle hon ju,när det va hennes tur, ångrade hon sig, jag fick sätta henne på hästen men när hesten skulle börja gå ville hon gå ner, haha, älskade barn, vad gör man inte. På kvällen åkte vi till Gunihta och partade lite, det va också jätte kul, man fick ett ansikte på alla grannar hon jämt pratar om och så va ju hennes syster där me, Helene, hn är så snäll och goo. Lägger in bilder senare, tog bilder med henkas telefon och han är inte hemma för tillfället. Så uppdatering sker ikväll. Nu ska jag gå in och göra i ordning mig så ska vi åka till Stegeborg och hälsa på Mormor och Olle.
Ha en härlig dag i solen. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0