Heldag med svärfar

Gårdagen blev inte som planerad. Sandra va ju fortfarande sjuk, så henne får jag träffa en annan dag.
Shopping på Maxi blev det inget med heller och ingen pappa.
Istället blev det heldag med svärfar. Först åkte vi och parkera bilen vid norra kyrkogårn så gick vi en lång promenad runt åbackarna å folkparken. Sen åkte vi till Provensal och käkade lunch, alla tog ugnsbakad pizza föruton Filippa som åt chickennuggets ;) Min pizza va ganska smaklös,tyvärr.
Därefter tog vi en sväng ut till Svärtinge och kolla lite, vi leta efter Jonas Wärners hus (sylvis läkare) men vi vet inte om vi hittade det, vi hitta ett potensiellt men vi va osäkra ;) Vi åkte även ut till Ensjön å tittade på Patric Jönssons nya hus, ett grönt fullt hus, som legat ute på Hemnet aslänge, men men hoppas han trivs ;)
Sen va det dags att åka till affären för att ladda upp med chips, godis och läsk till matchen.
Vi satt hemma hos Göran och kollade på film, kommer inte ihåg va den hette men den va ganska bra.
Innan matchen hade börjat va allt tilltugg slut ;) Men det gjorde ju inget, för den där skitmatchen hade vi ju kunnat klarat oss utan å sätt. Ärligt kan Zlatan bara gå och dränka sig, kan ju för fan inte göra mål i landslaget och den där armbågen ska han va jävligt glad över att han inte fick rött kort för. Vilken idiot asså. Källström då, en straff ska bara sitta i nätet, helst i krysset ;) haha.
Vi kom hem vid 22 då jag gick direkt in och la mig i sängen, Filippa la sig i soffan och somnade på stört ;) Sen bar jag in henne i sängen och vi sov gott i 12 timmar....


  Mums me kyckling å pommes ;)
 En utråkad Filippa- Hon har tröttnat på hur Sverige spelar
 Filippa däckade i soffan direkt när vi kom hem,sötnos...

Så vad händer idag?Vill ju som bekant åka till pappa och hälsa på men nu kläckte Henka ur sig att dom har träning kl 15,
hur i helvete kan man ha träning kl 15 på en söndag, hela dagen är ju förstörd, så till nästa gång Lasse kanske kl 10 på en söndag skulle passa bra om ni nu måste träna då....
Vad ska Filippa och jag göra då, åka till Helene lr Mamma kanske? Får slå dom en singal....

Ps. Den 2/6 hade jag 78 besökande.vilket är rekord för mig. Tycker då att åtta kommentare är lite snålt :(
Och igår hade jag över 40 besökande och inte en enda kommentar, jag vill ha många kommentarer, behöver inte stå nått speciellt, men det är bara kul att se att man fått nått ;) Och se vilka det är som läser min ganska tråkiga blogg ;)
Så lite kommentarer tack eller bara ett Hej ;) .Ds.

Kommentarer
Postat av: amy

tack så mycket :D jaa dom är lite tuffa ;) hahaha ja om jag är, kan inte ens slå med ett sånt haha.

2009-06-07 @ 20:06:51
URL: http://hejamy.webblogg.se/
Postat av: Majje

I'll be here you know. ;)

Å fan va vi ska vinna på lördag, muahahaha!

2009-06-07 @ 20:31:23
Postat av: Angelica

Svar Majje. Det är bra;)

Tycker du vi ska köra brännboll på lördag me lr?

Skulle väll va kul, när alla är lite halvdragna ;)

Hur tänker du kring mat? Blir det en korv i minigolfkiosken? bara lr? ;)

Men jag kommer knäcka i minigolfen, så är det bara och gör jag inte det då jävlar kommer nån få en boll lr två i skallen ;) Mitt temprament är inte å leka med, haha. Ha det bra så ses vi på lördag!!

2009-06-07 @ 20:56:23
URL: http://filippasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0