Bättre sent än aldrig ;)

Idag har vi varit i Färgagården och firat morsdag. Mamma fick paket, chokladask, 2-pack trosor med "världens bästa mamma" tryck på och tre lotter ;) Det va mysigt, vi åt våfflor och Filippa åt både våffla, bulle och glass ;) Bulle skulle hon ge till enderna men den slank ner i hennes mage istället ;))
Sen åkte vi ut till HC för vidare färd till stan, Maximillian och Filippa fick skor av mamma, Tack Tack.
Därefter fick jag skjuts hem av Sandra idag igen, så snäll hon är asså ;))
  
                 

Filippa säger hela tiden när man har gjort klart nått, "vad ska vi göra nu? vem ska vi åka till nu då?"
Hihi så gullig är hon, pratar så roligt...Hon tar ju efter allt man säger också ;)
Jag funder på om vi ska gå och kolla om hästarna är ute så hon kan ge dom morötter å knäcke.
Kanske skriver sen annars hörs vi imorn!
KRAM

Ps.Tack för alla fina komentarer och Anna självklart ska vi ses, lördag lr söndag kanske?Fan va vi ska glida sen du och jag ;))

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad söt hon är!Lilla gumman! Jag ska jobba lördag kväll och söndag ska jag bli firad. Fyller ju på tisdag vet du:D Jobbar även nästa lördag. Men jag kan hela nästa vecka. Men när är du ledig för jag kan ju dyka upp efter jobbet!Åhh saknar dig!!/Anna

2009-06-02 @ 19:37:03
Postat av: evelina

sv:haha ja dom var snygga ;)

hur är det med dig då ?

2009-06-04 @ 17:54:33
URL: http://ewelinaliciouz.blogg.se/
Postat av: Malin.

sv: haha tack så mkt :)

Jo, det har jag köpt på Gina tricot.

2009-06-05 @ 12:52:59
URL: http://malindjupstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0