Shoppat loss me syrran

Idag har jag varit på stan med min syster. Det va jätte kul, skönt att gå på stan ensam nångång utan Filippas tjat, bara kunna gå i lugn och ro och titta ;) Molly sötnosen va ju me, men hon gjorde ju inga direkt väsen från sig, sov hela tiden. Så hon va inte mycket till smakråd, men hitta lite kläder ändå ;)
Jag köpte två långa linnen och en sjal som matcha till ;) och så 5 par trosor från vila kosta bara 24.90 styck.
Emma det är dom där trosorna du gillar så mycket, så passa på och fynda du me ;) Pieces you know ;)
Tre timmar gick jätte fort, vi kom ner till stan kl 10 och åkte hem kl 13. Kul va det, de får vi göra om snart ;)
    När jag kom hem åkte vi till Rejmyre marknad, hittade inget spec. endast 3 chipspåsar ;)
Och så hälsa jag på Madde å Patric, och för engång skull va det inte Madde som inte såg utan jag ;) hihi ;)
Vi gick där en stund, käka glass å remmar och sen åkte hem, på vägen hem tittade vi förbi tomten vår, dom hade lagt dit armeringsjärn sen sist och imorn blir det gjutning ;) Solen gassade så Filippa och jag ville bada och det gjorde vi me trots att det bara va 19,5 grad. När vi badat klart klippte Staffan och Filippa gräset ;) hon tyckte det va super kul ;)
Sen fick vi fika och så macka, mums, tack. Jo vi plocka en tvålitersbytta med körsbär oxå, gottigott.
Nu ska vi se på nya Wallander-Kuriren....hoppas den är bra. Imorn är det bara å jobba igen, torsdag,fredan, lördag och söndag, PUH....Bilder från dagen:
  
Filippa och Staffan letar fynd och klipper gräset
  
   
Carinas alla odlingar, Tomat, Gurka, Smultron å Morot
  Körsbär och Maja ;)
   
 
Shoppar man med syrran hittar man alltid massa fynd ;)

Nu satte Henka på Wallander så vi hörs imorn!
God Natt Kram A

Ps. Jag tog kort till körkortet idag så snart har jag det i min hand ;)

Kommentarer
Postat av: syster

Hej! Visst va det roligt igår!!!! Jag åkte tillbaka o skulle köpa det lila linnet oxå men det fanns inga kvar (eller 1 med en stor fettfläck på NEJ TACK!) så jag köpte ett vanligt lila linne men tror att jag ångra mig...VILL DU BYTA????? PLEASE!!!! HAHA Ring efter jobbet!



Kram

2009-07-23 @ 14:53:36
URL: http://maximilliansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0