Myspys med Anna

Idag har Anna, jag å Filippa varit i sörsjön å badat och solat, det behövdes kan jag säga.
Jag är världens blekfis ;) Det va jätte trevligt, vi åt Pastasallad me kyckling och massa fikabröd ;)
Filippa skulle bada exakt hela tiden och vad gör man inte för sin prinsessa ;)
Så här kommer massa bilder ;)
  
Hetingen Anna ;) Filippa med hennes glajer, värsta stekarn ;)
  
  
  
Filippa älskar verkligen att bada ;)
Tack Anna för en härlig dag, det får vi göra om snart, men då får du göra pastasallad, haha, skojja ;))

Nu ska jag hoppa in i duschen för vidare färd upp till Carina och Staffan för grillning för att fira deras bröllopsdag.
Dom har varit gifta i 4 år, helt sjukt va tiden går fort. Grattis till er.

Ha en fortsatt trevlig dag i solen för det ska jag ha ;)

Senaste bilderna från husbygget, dom togs för en vecka sen.
Dom förbereder för plattan som dom ska göra nästa vecka.
Spännande när det börja hända grejjer....
  

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha snygg friss jag fick till på bilden då:D Måste ses snart igen! Puss o kram Anna

2009-07-17 @ 23:16:30
Postat av: Emma

Sköna badbilder, nee man an ju inte säga att filippa är en badkruka allafall =) hehe

2009-07-18 @ 16:22:30
Postat av: Jenny

Kikade in här via Jennies blogg och blev helt varm i kroppen!!! Sörsjön badade jag i hela min barndom eftersom min farmor och farfar hade landsställe i Graversfors som ligger ganska nära. Vilken liten värld!!!

Ha en fortsatt härlig sommar

JEnny

2009-08-02 @ 14:48:59
URL: http://wagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0