Lördag

Nu sitter jag här nyss hemkommen från frissan. Har klippt luggen lite, tyckte det behövdes ;)
Såg lixom ingenting. Skjutsade även Henka till samlingen, dom har match borta idag mot Skövde. Hoppas på vinnst.
Filippa tittar på Teletabis, hon tycker det är jätte bra....
Dagen i övrigt ser ut som följer....Filippa och jag ska åka nånstans och käka lunch, tänkte ringa Mamma och fråga om hon vill följa med. Sen ska jag svänga förbi min moster Pernilla och ta en snabbfika för vidare färd hem till haikon taikon på Albert Engströmsgata 9 där grillning står på schmat, mums. Filippa och jag ska grilla kycklingfilé me klytfpotatis, majskolv och tzatiki till, mums. Synd bara att jag köpte fel grekiska yoghurt, råka ta den lätta 3,5%, men men hoppas den är god. Har även köpt Marsmellows och vitlöksgrisini å så cider så klart ;) mums mums, det kommer bli en kanonkväll, hoppas bara att regnet håller sig borta och att Peda( min morbror )har turen och skickligheten i behåll ;)
jag håller tummarna....

Nae gott folk nu ska jag platta håret pch sen åka och avnjuta en lunch, förhoppningsvis i solen ;)
Kram på er


Saknar dig massor lilla Molly,och er andra me så klart, måste ses snart, okej?
Puss på dig sötis

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: jaha, så ni bor i närheten av norrköping iaf =)

Ska ta och kolla in ritningarna då.

vi har också ett egenritat hus.. jag hade jätte svårt med inredningen. allt i bygget gick så fort så ibland blev det sista minuten val. Hann inte tänka igenom allting tyvärr, men vi är nöjda ändå.

Allt är ju inte helt klart än, det är ju småsaker man vill fixa, lägga till vissa detaljer osv.

Men jag fick mest inspiration av att bara gå runt på alla byggställen, butiker osv.



hoppas du får en mysig grillkväll.

2009-07-04 @ 14:00:47
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0