Nyårsafton ;)

Det blev en super trevlig kväll hemma hos Emma å Totte.
Helene, Fredrik, Jag, Henka, Filippa och Emma å Totte såklart ;) Emil å Andrea kom senare efter middan.
Nyårsmiddagen såg ut som följande:

                                  Förätt

                 Gurksoppa med kräftstjärtar

                                 
Varmrätt

          Potatisgratäng med kyckling, sås å sallad

                                 Efterrätten

                       
                          Dumlekladdkaka

Jag hade gjort förrätten. Totte Varmrätten å Helene Efterrätten.
Efter maten spelade vi Gitarr hero. Det va super kul, svårt men kul ;) Sen gick vi över till Wii, där vi spela bowling å tennis.
Efter fyrverkerierna vid 12 slaget gick vi in å sjöng Singstar.
Filippa somnade i mitt knä vid halv 1 helt utmattad, kort där efter kommer Fredrik å frågar om hon är flyttbar, ja det är hon sa jag, får jag hålla henne sa han, självklart fick han det.
Så hon låg så skönt i hans knä, så gulliga ;)
Vi åkte hem vid 02.15 tror jag klockan va.
Bilder från kvällen ;)

   

   
Batteriet i min kamera dog tyvärr, så det blev inte så många bilder.

Igår va vi å spelade bowling, skulle ju se om totte va lika bra i verkligheten som på Wii ;))
Och den som vann va inte Totte utan Helene, tvåa tätt efter kom jag ;)
Det får vi göra om snart igen, men då ska jag vinna. Ska jag va ärlig hade de inga bra klot, antingen för tunga me för stora hål eller för lätta med för små hål.
Men det känns skönt att ha nått att skylla på för att jag inte vann ;) Ni som känner mig vet att jag är VÄRLDENS sämsta förlorare.

 "Om jag drar upp benet så åker nog käglan ner ;)
 Ner i rännan igen ;)......och igen ;)

 Ja ja, jag vet att jag leder ;)

Imorgon ska jag , Henka å Göran till "Hovet" och kolla på Djurgårn, första matchen för mig i år, ska bli kul.
På söndag ska Emma, jag å Alex jobba på innebandyturneringen i mässhallarna. Så i kiosken och hålla koll på kidsen så de sköter sig;)
Halv 8 ska vi vara där, segt som attan, men va gör man inte för laget ;))

Ha en bra helg!!

Ps. Fredrik det är bara att du säger till när vi ska ta veckan du ska ha Filippa
Det går bra när som ;)) hihi

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Hej.

Kan hon ta bussen eller tåget hit:-)



Tack för fint sällskap över nyår...

Kram

2009-01-05 @ 09:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0