Nya blommor

Var iväg till blomsterland förut för att köpa lite nya blommor.
De hade inte så mycket tycker jag men hittade lite ändå. Tycker det är snyggt med görna växter.
Filippa fick en ny kruka och en blomma av farmor,blev jätte fint i hennes rum.
Sen gick vi in på Kappahl och kolla lite, vi träffa på Agneta (henkas faster) har ju inte träffat henne på länge, hon pratar så dant precis som sin mor ;) Vi bestämde att vi skulle komma ut till krokek och hälsa på nån dag.
Fanns inget speciellt på rean, Carina ville ha klänningar men hittade inget. Jag köpte ett par fina skor till Filippa som hon kan ha franåt våren, jätte söta ;)
      Just nu sitter Filippa och kollar på Emil i soppskålen, hon bara älskar Emil och Pippi.
Jag håller på och plockar bort julsaker, har ju inte så mycket men lite är det ju....
Vi väntar på att henka ska komma hem från träningen, vi ska nämligen upp till Staffan och Carina å äta middag, det va nån gammal paj hon hade i frysen ;) haha skojja bara eller det gjorde jag inte men den är jätte god för jag har varit med och gjort den ;) den blev över på juldagen, ska bli jätte gott och trevligt, men en god sallad till.

Filippas rum                     Vardagsrummet
  
Badrummet             
    Nya skorna ;) Halva reapriset 49.50 ordinariepris 198:- vilket klipp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0