Nu sover de så sött....

Åh va söta de är, Maximillian och Filippa.
Nu ligger de och sover så sött i min säng båda två. De somna som stockar direkt.
     Har jobbat i dag till 16.25. Filippa har varit hos Carina och Staffan,de var i Mässhallen och kollade på AT-cup. Gick ju riktigt bra för Sylvia, dom vann. Grattis!
Efter jobbet åkte vi till min kusin Sara som fyller 13år, Grattis igen.
Sandra, jag, Helene och Tina köpte presentkort på Lucky 7, hon vill ta hål i näsan eller naveln. Jag hoppas på naveln....
Det va trevligt, Filippa och Maximillian lekte som galningar va helt svettiga båda två. Alla kusiner tycker det är så kul att leka med dom. Efter handbollen åkte vi hemmåt. Maximillian och Filippa lekte en stund i hennes rum, tog ut varenda leksak de hittade ;) sen såg de på Emil och därefter däcka direkt i sängen.
    Nu sitter jag och henka å tittar på Wallander och ska snart gå in och sova, eller jag ska gå in och sova henka får ju sova på soffan ;) haha. Sängen är ju full av barn ;)
  
 


 

God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0