Då har man sålt vagnen, äntligen!

Det va en trevlig tjej och hennes familj här nyss och köpte vagnen.
Filippa sa glatt hej då till vagen, inga prblem, hon är så nöjd över sin nya.
Fick 1800:- för den, lite underpris men det va skönt att bli av med den, står bara ivägen i hallen.
Nu får Filippas nya vagn plats där istället, perfekt.
    Jaha vad ska man köpa för pengarna då, nått förslag. Kan ju absolut inte spara dom ;)
Men jag vet ju en hel del som både jag och Filippa behöver.
Filippa ett par nya vinterskor, jeans och lite tröjor.
Jag behöver det samma, nya stövlar, hittar inte dom jag köpte förra året, spårlöst borta.
Jeans är jag i största behov av, nån som har några tips var man hittar ett par snygga. Inte för tajta nertill, har ju så feta vader, så det passar mig inte.
Så imorn får det bli lite shopping. Ska på stan med Sara nästa onsdag, så då lär det bli en hel del shopping me ;)
Ha en trevlig kväll önskar en glad tjej som är 1800:- rikare ;) ;)

 
Söt och solbränd tjeja på väg till stranden ;)

Kommentarer
Postat av: Carina och staffan

Det känns väl skönt.Men den var ju väldigt fin.

Kram på er alla.

2009-01-11 @ 21:20:39
Postat av: Carina och staffan

Det känns väl skönt, men den var ju väldigt snygg och fin. Kram på er alla.

2009-01-11 @ 21:23:02
Postat av: Carina och staffan

Det känns väl skönt, men den var ju väldigt snygg och fin. Kram på er alla.

2009-01-11 @ 21:23:06
Postat av: Carina och staffan

Det känns väl skönt, men den var ju väldigt snygg och fin. Kram på er alla.

2009-01-11 @ 21:25:45
Postat av: Anonym

Det känns väl skönt, men den var ju väldigt snygg och fin. Kram på er alla.

2009-01-11 @ 21:27:33
Postat av: Anonym

Det känns väl skönt, men den var ju väldigt snygg och fin. Kram på er alla.

2009-01-11 @ 21:27:37
Postat av: Syster

Jag vet hur man gör av med pengar men vad jag minns är du ganska bra på det du oxå! Så det ska nog inte va några problem ska du se!

2009-01-12 @ 09:29:52
URL: http://maximilliansmamma.blogg.se/
Postat av: Jennie

Någon som tyckte att vagnen var så fin så de ville kommentera det många gånger hehehe...



Ja det var ju synd att sälja en så fin vagn ;-)



Men bra att ni fick den såld iallafall :-)

2009-01-13 @ 20:06:13
URL: http://jenniemedtrean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0