Träningsmatch

Idag har Sylvia träningsmatch mot Sleipner på konstgräset kl 13.00.
Filippa och jag ska åka dit och titta när Sylvia vinner med 4-0 ;) haha kan ju alltid hoppas.
Vi tar 12.20 bussen in, är det någon som vill följa med så är det bara å ringa.
Efter matchen ska vi till Maxi å storhandla och jag kanske går in en sväng på Gina Tricot som hade invigning häromdagen, där kan man säkert fynda lite ;)
Ikväll blir det en kväll för bara mig å Filippa, Henka ska spela poker med några kompisar.
Så Filippa och jag får se Melodifestivalen själva, kommer bli supermysigt.
            Igår fick jag jobba extra 10.30-19.24, fick ju låsa med Tina och Helene, det inträffar ju aldrig, så det va kul.
Jag passade på att shoppade lite me, b.l.a tre jätte fina klänningar/tunikor till Filippa kosta bara 49:- och sen blev det ju lite godis och chips, jag köpte nån ny sort pringels i påse,en va italiensk oss whit a hint of garlic ;) den andra salt och balsamvinäger och sista smaka thai sweet chili, den sista va väll godast, den andra smaka för mycket balsamvinäger och den första för lite vitlök ;) så det va inget kanonköp, eller vad tyckte du Helene??
         Nu ska jag hoppa in i duchen, så jag inte får stressa till bussen sen som vanligt ;) Bussen går ju som sagt 12.20 från sörping.
Så det blir perfekt tajming till matchen. Kanske skriver lite ikväll, med lite bilder från shlagerkvällen, när Filippa bjuder på lite moves ;) Ha en härlig dag i solskenet.

 Visst är dom fina, härliga färger till sommaren när hon får lite fin färg <3

Kommentarer
Postat av: Helene

Hej på dej!

Tack, ja visst är tapeten fin :)

Det var taskigt att inte bjuda dej ;) Men som sagt vi får ta en tjejkväll snart.

Håller absolut med dej,det var inga höjdarchips precis,sådet blir nog ett återköp i morrn. Tejpa tejpa ;)

Härligt för dej att va ledig när solen skiner. Tina och jag gick hem, o solen var kvar uppe då, så vi fick njuta lite av den ialla fall.

Ha en bra kväll

Kram

2009-02-28 @ 18:46:33
URL: http://sivsdotter.blogg.se/
Postat av: Helene

Hej igen! Glömde ju fråga hur matchen gick och om det blev några fynd när du handlade!?

Jag ska snart gå bort till Tina, Tommy jobbar och det är ju roligare att se melodifestivalen tillsammans med nån.

Kramis

2009-02-28 @ 18:51:15
URL: http://sivsdotter.blogg.se/
Postat av: Majje

Hello bruden!

Allt väl? Jag tänkte minsann knåpa ihop en blogg jag med vilken dag som helst, hehe! Ny dator har det iaf blivit, ett steg åt rätt riktning!

Tycker jag känner igen de där tunikorna...

Hur funkar det på jobbet då? Kommer upp å hälsar på i veckan, måste ha en massa skolgrejer. :/

Ha det fiiiint!

2009-03-02 @ 20:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0