Storhandling & Bakdag med svärmor

Matchen i söndags gick sådär, 2-2 mot Finspång borta. Det är ett väldigt ungt lag och mästadels litet. Men himla aggresiva, jag hamnade på rumpan direkt i matchen, så ribban va satt. Det va armbågar i ryggen hela tiden, han inte ens ta emot bollen innan man fick sig en knuff, snacka om att jag va skapligt arg, men slapp undan utvisning ;) Synd bara att vi inte vann.Men bättre med lika än förlust ;)
     Igår åkte Carina och jag och storhandla på HC, vilken röra det va där inne, håller på och mublerar om överallt. Men det gick bra, 800:- fattigare och kyl och frys full med mat. Vi har ju tyvärr bara en halv kyl och frys, så det går inte in så mycket. Sen åkte vi hem och packade upp all mat för att sen träffas igen och baka lite muffins och semlor ;) mums.
Det blev blåbär/hallon muffins och semlor, va supergott. Och det kan jag bevisa att alla tyckte ;)
    
   Smaskigt värre ;)

Jag just det, när bullarna va på jäsning hoppade Marry upp på stolen och trampade mitt i ena bullen ;)
  Ett litet busfrö

Idag ska Carina och jag iväg en sväg och kolla på födelsedagspresent.
Sandra fyller ju imorgon, så henne ska jag köpa nått till. Henka fyller på söndag. Så han ska oxå få nått fint ;) Evelina fyller på torsdag och Maximillian fyller nästa torsdag, vad kan det lilla trollet önska sig då?
     Ska hoppa in i dushen nu medans Filippa tittar på Shrek 2.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0