Grattis?!?



Viktoria och Daniel, det är så han heter va? Har förlovat sig och ska gifta sig, men kungen ser ju inte så jävla glad ut asså. Jag bryr mig egentligen inte om kungafamiljen, jag tycker de är onödiga och kostar en jävla massa pengar.
Men va tvungen att lägga ut bilden, alla ser glada ut förutom kungen, förstår det, vem vill ha den där fula "strueplanbrazen" till svärson.

Bordet på Harrys är bokat ;) klockan 18 blir det gormemiddag för hela slanten ;) Så nu måste jag in och göra i ordning mig lite, Henka kommer och hämtar mig om 40 minuter, shit va tiden går fort, haha, skynda skynda, som Gunde Svan skulle sagt ;)

Ps. Det är 5:de gången jag skriver idag, shit va effektiv jag är ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0