Snart drar vi...

...och hämtar våran efterlängtade Henka =)
Det får väll bli England då,det verkar ju inte som så många kommer sakna mig ändå ;) *LER*
Bara Ingmari,tack! Kul att du skriver till mig<3
Naevars vi får väll se vad som händer,om 2 timmar åker vi till Skavsta och hämtar Henka och Linden.
Hoppas bara att jag hittar i kolsvartet :S

Idag har Filippa och jag kört två omgångar med grejjer till huset.
Och även plockat upp lite å så dammsuga vi lite me,
det är ju så kul att dammsuga med centraldammsugare =)
Staffan va därute och fixa i tvättstugan me,tack tack tack för att du hjälper oss!

Så nu tänkte jag passa på och tömma lite i badrummet innan vi ska åka.
För imorn ska dom ju flytta allt och då jag jobbar ju tyvärr jag ;))
Så vill fixa lite innan dess så det inte är såå mycket att plocka med utan bara köra iväg allt.

Så ikväll när vi kommer hem blir det mysa mysa mysa =)
Ska bli så skönt att få ha honom hemma igen!

Ha en trevlig fredagkväll mina vänner!
KRAM A


Kommentarer
Postat av: Carina och staffan

Kör försiktigt tänk på att du bara har ett lyse fram på bilen.

2009-12-11 @ 19:00:38
Postat av: Emma

Neeej ni får inte flytta ;(

2009-12-12 @ 19:41:08
Postat av: Carina & Staffan

Hej!

Du har varit borta nu ett tag.

Men, är det inte läge att starta igen.

Vi saknar din blogg.

2010-02-07 @ 16:07:39
Postat av: Jennie

Dags med en uppdatering? kanske lite bilder på nya huset?

2010-02-25 @ 19:44:22
URL: http://jenniemedtrean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0