Ullared tjalalalala ;)

Hej hemma från Ullared ohcär skit trött. Så orkar inte skriva en massa.
så lägger upp lite bilder från igår och idag ;)
Det va en väldigt lyckad 25-års fest igår, mycket trevligt.
Och idag har jag shoppat loss 2689:- fattigare men väldrigt rik på massa fina saker ;)
Carina va värst, hon handla för hela 3900:- ;) mamma handla för 2100:- och mormor shoppa bara lite, för nästan 1000:-
Så nu kommer massa bilder ;)
  
  
  
  
Super trevligt party ;)

Då till Ullared ;)
  
  
  
Tack för trevlig sällskap, det får vi göra om sen i oktober/november
då jag vet lite mer hur det ser ut i huset.....
Och alla mina saker....









Ojoj va mycket det blev ;) och nästan inget till mig, bara till mina älsklingar
jag fick några strumpor å trosor, alltid nått ;)

Medans vi va i Ullared hadde Henka och Filippa en Pappa/Dotterdag. Mesigt värre.
Jga fick två mms en när hon cyklade på sin nya cykel och en när dom lagar mat.
Jag blev helt chockad, Henka laga mat, så duktig du är älskling ;)
Inte nog med det, han diska efter också ;) Fortsätt i den riktningen ;)
  Min sötnos ;)

Sen kom det virke till huset häromdagen som de ska börja hammra ihop i veckan
   

Nu ska jag sova, imorgon jobbar jag 9.30-19.30.
God Natt
 

Kommentarer
Postat av: Evelina

roligt att åka till ullared! :)

många saker..

oj vad henka är duktig på att laga mat( makaroner&köttbullar)

HAHAHAH =)

hälsa familjen KRAM.

2009-08-02 @ 22:53:18
URL: http://ewelinaliciouz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ohhh vad saker.. Ni sparade väl lite prylar till oss andra.. Man kan shoppa hur mkt som helst där..

2009-08-03 @ 07:34:45
Postat av: Majje

Jag blev inte aaaaaaaaaaaaaaaaaaaalls sugen på att fara till Ullared nu. Neeeeeejdå. Fresterska!!! :D



Jag lyckas alltid köpa nya presentpapper då jag är där. Kommer nog drunkna i sådana snart. ;) Ja, å sen alla andra roliga småsaker man inte visste att man behövde då. :P

2009-08-03 @ 08:42:07
Postat av: Carina

Tack för en jätte trevlig dag

2009-08-03 @ 09:20:04
Postat av: Anonym

Du har shoppat loss ordentligt ser jag. Men det blev inte så dyrt.

2009-08-03 @ 09:34:58
URL: http://litencajsa.blogg.se/
Postat av: Peja

Haha... Sa du inte att jag såg normal ut på nåt kort.. Haha... =)

2009-08-04 @ 21:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0