Shit så jobbig

Idag har Filippa och jag varit med Mamma,Mormor,Sandra,Maximillian och Molly.
Det började med att vi åkte ut till huset så mormor fick se hur det såg ut.
Sen åkte vi till Maxi och käkade lunch,kycklingkebab ;)
Därefter hade jag tänkt att Filippa skulle sova en stund så jag kunde handlat lite men den lilla damen ville annat.
Å herregud den flickan har egen vilja, man kan ju undra vart hon fått den ifrån.
Vi mötte upp Sandra och gänget och då började allt. Dom äggade ju upp varanndra totalt. Jagade varann inne på Gina, sprang i i snurrorna me kläder och gud vet vad. När jag hade köpt min skjorta så gick Sandra för att söva Molly och jag försökte söva Filippa men gick åt skogen. Jag hittade hennes klistermäsken i vagnen och roade henne med det, vilket va roligt en stund. Sen började hon igen, bära mamma,bära mig och jag försäker inte ge mig men det är inte så lätt när det är vissa mor/farföräldrar som skämmer bort henne lite. Så hon tjöt och skrek för att få sin vilja igenom. Och jag tänkte din vilja står i skogen och växer....Efter några timmar på Maxi och en jävligt övertrött Filippa har det gått över från gråt till skratt. Det va ju bättre det, minsta lilla va roligt. Vi gick inne på ICA och handlade lite och så gick mamma före Filippa och stannar till för att plocka gurkor och då går Filippa in i mammas lilla rumpa ;) och ramlar på golvet och hon garva loss järnet. Hon skrattade hela tiden helt otroligt. När vi betalat så fick hon en glass av sin mormor, inte ett dugg bortskämd nej då....Väll inpackade i bilen somnade Filippa som en stock och sover fortfarande och lär även göra det i en tio timmar till. Ojojoj vilken dag. Som ni kanske förstår blev det inte så mycket shopping idag endast en skjorta till mig själv. Tycker den är snygg men vet inte om jag passar så bra men Sandra tyckte det så jag slog till ;) Köpte även hårfärg.
så om det är nån som vill färgra mitt hår så ring ;)
 
Tycker det ser rött ut men det är chokladbrun så hoppas inte det är det...

Såg precis nya Wallander-Tjuven. Den va faktist bra....
Det va lite roligt, precis i början av filmen får man se Kurt gå runt och handla inne på Ö&B, haha, det tyckte jag va lite komiskt ;)

Nu ska jag sova. ska jobba imorn 11-19.30 så blir och lämna Filippa på dagis till 9.30 och sen käka frukost och
sen en tur ut till huset för att kolla så dom sköter sig där ute ;)

God Natt


Lite gamla bilder från veckan som gått.
Mamma svullar Tacos å munk och Filippa minipannkakor på markanden.
Maximillian och Filippa myser med Mange....
Och så två coola ankor vi såg i vattnet vi stan...
  
  

God natt igen ;)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: Tack så mkt! =)

Arbetsrummet är på 13 kvadrat.

Vårat hus totalt är på 165 kvadrat.

Då har vi kök och vardagsrum tillsammas och det är på närmare 70 kvardrat. Sen har vi alla sovrummen mellan 12-15 kvadrat. samt 2 badrum, en tvättstuga, klädkammare å sådär =)



Kram

2009-08-26 @ 09:47:41
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: Malin Djupström

sv: ja att få respons gör ju hela bloggandet så mycket roligare :)

Nae nu blir det inget mer innebandy spelande, inte så som det ser ut just nu i alla fall. Har mycket att göra i skolan iår som jag måste koncentrera mig på, och slutar rätt sent om dagarna. Och våra träningar var inga höjdare förra året så tappade även lusten lite. Men vi får se vad som händer, kanske saknar det allt för mycket sen och kommer tillbaka ;)



Förresten är jeans skjortan skitsnygg, har en likadan! ;)

2009-08-28 @ 18:27:18
URL: http://malindjupstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0