Plastmatta?


Som ni vet är jag inne på det här badrummet
men tyckte det va lite konstigt med trägolv ett badrum?!
Men har nu läst mig fram till att det är en plastmatta som ser ut som trägolv.Skickligt....Vad säger ni om det?
Går det helt bort lr? Kanske ska ha mosaik på golvet me fast vit?
Säg va ni tycker nu så jag kan bestämma mig, det ska snart in i huset ;) HJÄLP!!!

Nu ska jag hoppa in i duchen och sen åka och lämna lillsnörpan på dagis för sedan vidare färd till tomten nae till huset för det är faktist ett hus nu ;)
Åh det är så roligt....
Sen ska jag jobba 11-19.30, yippie...
och vem låser man me då A såklart, weiii....
Det är tur att H, T å G är där me <3
Så ha en trevlig dag...

PS. På onsdag ska jag gå på bio och se Sommaren med Göran.
Jag, Sandra, Mamma å Mormor, ska bli kanon kul ;)

Afidershen eller nått ;)

Kommentarer
Postat av: carro

Heej :)

Hihi tack så mkt :)Va långt ni kommit med huset!

Coolt med trägolv men vitt är ju jäkligt fräscht! :) Röstar nog för vitt golv ;) Guu va avis ja är på dig som får inreda ett helt hus!

Hoppas ni mår bra?

Kraam

Ps. Bion är klockren ;)

2009-08-17 @ 16:08:13
URL: http://carolinespetz.blogg.se/
Postat av: Majje

Det e ju annars poppis med sånt där lite råare enfärgat gummigolv har jag sett. :)



Annars är väl ett mörkgrått klinkergolv ett säkert kort typ. Men vitt till den där mosaiken blir ljust o fräscht! Och sen ha mörka möbler bara. Läckert!



Men beror väl mkt på om ni ska ha golvvärme å sådär med...?



Lycka till med väljandet iaf! Dööösvårt ju! Inget man bara byter ut en tisdagskväll sen ;)

2009-08-17 @ 17:04:16
Postat av: Evelina

jag tycker att trägolf är jätte fint o fräsht faktiskt , angelica VIT blir skitigt ! hahaha:p

ingen håller med mig här ... haha



gör som du tycker :D

det blir nog bra vilket som

2009-08-17 @ 22:12:14
URL: http://ewelinaliciouz.blogg.se/
Postat av: Evelina

jag tycker att trägolf är jätte fint o fräsht faktiskt , angelica VIT blir skitigt ! hahaha:p

ingen håller med mig här ... haha



gör som du tycker :D

det blir nog bra vilket som

2009-08-17 @ 22:12:35
URL: http://ewelinaliciouz.blogg.se/
Postat av: Mamma

Trägolvet tycker jag är finas,det är ju svårt att välja.Ni ska ju ta det golv som ni tycker är finast, ni ska ju ha det i ett antal år.Det blir bra med vilket som.. Kram o pussa lill trollet från Mormor

2009-08-18 @ 10:08:15
Postat av: Jenny

Tack så mycket!!! :) det är köpt på lagerhouse! :)

2009-08-18 @ 19:32:02
URL: http://jennynilsson.blogg.se/
Postat av: Jennie

Om du väljer trägolvet så se till att se det i verkligheten så att det inte bara ser plastigt ut och inte alls som ett trägolv. Jag skulle inte ta vitt klinkersgolv, gjorde ju det i vårt gamla hus om du kommer ihåg, och det blev bara för mycket med vitt på golvet, hellre vitt på väggarna och någon färg på golvet. SJälv är jag nöjdast med våra gråa spräckliga klinkersplattor där uppe, men smaken är ju som baken :-) Ta det som du vill ha, och skit i andra. Plastmatta är ju praktiskt för det blir ju inte så hårt och kallt, dock tror jag att ett klinkergolv håller längre? Men vad vet jag. Jag vet iallafall att plastgolv lätt kan bli smutsiga i plastfogarna, det fastnar liksom mögel i kanterna, det gjorde det iallafall på vårt gamla plastgolv i vår gamla lägenhet men den var ju iof 15 år gammalt.



Kram Jennie

2009-08-19 @ 23:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0