Heldag i skäblacka

Igår åkte jag, Filippa, mamma och mormor till Sandra och busfröna.
Det va mycket roligt, Molly är såå söt. Hon skrattar hela tiden förtom när hon är hungrig ;)
Vi åt god lappkojs, mums, det va jätte länge sen jag åt det, det va så gott.
Sen hoppade vi studsmatta, plocka bär och bada i vattenspidaren
Vi åkte  hem vid 6 hugget, mormor och Filippa va tvunga att äta nått, så vi stanade på Mc donalds, och det kunde jag väll gå me på ;) jag åt den nya hamburgaren Verona Grande, den är jätte god, man blir super mätt, jag är ju van att äta lilla menyn ;)
Sen när vi kom hem somnade Filippa som en stock i soffan, det va skönt.
Kunde man bara ligga i sofan å följa massa bra ;)
  
  
Sötaste små prinsessorna <3
  
  
Åh vilken härlig sommar dag det blev

Idag blir det Skänningemarken, alltid lika kul å gå där och strosa
Köpa salltgurka, strumpor, blommor, chips en ballong till Filippa och massa annat kul ;)
Så ha en bra dag och hoppas det inte blir regn...
See tou later ;)

Kommentarer
Postat av: Majje

Hoppas du tar bilder o skriver om marknaden ikväll... Jag ska banne mej dit imorron jag me!:D

Men har inte för höga förväntningar, men kul att dra iväg en tur iaf. :)

2009-08-05 @ 17:48:06
Postat av: Evelina

man ser på filippa att hon är lycklig när hon håller i molly skaffa ett till syskon till filippa snart! :D hihi

Och heregud vad stor molly har blivit :o

KRAM

2009-08-05 @ 23:34:27
URL: http://ewelinaliciouz.blogg.se/
Postat av: Syster

Hahaha Filippa håller henne i ett riktigt järngrepp, ingen risk att hon ramlar ner inte! hahah

Det va jättetrevligt, gör vi om snart, om du är ledig nåt mer vill säga! haha



Ps. hoppas du hitta dina tåfis-strumpor på marknaden!



Kram

2009-08-06 @ 09:59:57
URL: http://maximilliansmamma.blogg.se/
Postat av: Moster Helene

Hej gumman va ett tag sen jag skrev här...har inte vart inne på datan....

vi måste ses snart igen..det var så länge sen....



vi får väl se på lördag då,vad vi hittar på!?



kram på er!!

2009-08-06 @ 19:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0