Grattis grabbar, grattis till mig å grattis pappa ;)

Mohahahah börjar jag med att säga. Helene, Filippa och jag har varit och spelat minigolf idag och jag vann med fem slag ;) haha säg till när du vill ha revanch ;) Det va jätte kul. Sen åkte vi ut till Svärtinge och kolla så huset stod kvar ;)
Därefter blev moster hungrig så vi åkte till Max, mums, det va gått.
Men ångest efteråt, bläää....
  
  
Yeha jag vann- jag är så lycklig ;) Äntligen ;)

Så vad har vi gjort resten av helgen? Kan säga att vi har haft fullt upp...
I går va vi å firade min pappa som fyller 46 år idag. Sen hade Helene å jag inget att göra så vi åkte till Pata å Lotta där familjen taikon va Peda å Tina ;) Det va jätte trevligt, vi åt tacos å sjön sinstar, me like ;)
  
  
Min telefon dog men jag tog lite bilder på pappa med henkas mobil,
men han är inte hemme så bilder på födelsedagsbarnet kommer sen...
   
Den söta sköldpaddan ;)
Jag slingra håret på jimmy igår me, det va kul men det blev lite gult typ,
så vi ska göra om det nån dag och då ska vi ta ultra blont ;)
  
  
 
   
  
Som ni ser. jävligt kul hade vi ;) När bröderna börjar får man inte stopp på dom ;)
Och jag va spik nykter(till skillnad från dom andra ;) ) och hade super kul ändå, sjön och dansa loss ;)
Åkte hem typ 02-02.30 så jag va väldigt trött imorse men det va skönt att man inte va dakis även fast det kändes som det.
Dagen på jobbet gick väldigt fort idag det va skönt....
Imorgon är jag ledig likasom på tisdag-hoppas det blir kanonväder så man kan bättra på brännan lite.
Blir det sol imorn åker jag och Sandra och badar så det hoppas vi på....

Joo i Onsdags va vi ju i skänninge,det va sådär. Filippa va pain in the as.
Hon va så himla jobbig, hon ville bli buren hela tiden.vägra sitta i vagnen, tjöt å hade sig.
Men efter mycket om och men så somnade hon,skönt.Jag köpte typ inget,
bara en jätte fin svart ram som man kan ha fyra-fem kort i och så stod det "FAMILY" under, jätte fin ;)
På vägen dit va mästerfotografen Filippa i farten ;)
  
  

Nu tänker ni: vad mena hon med grabbarna?
Jo Sylvia vann borta mot Oddevold idag med 2-1.
Det va så himla skönt att höra när jag ringde till Henka...
Synd bara att Djurgårn tabba sig idag mot Hammarby, men de kommer igen....

Ja just det vi va ju ute vid huset idag me och jag tog ju givetvis lite bilder...
  

Väggarna på plats och på onsdag tror jag det va kommer takstolarna,
och då kommer det börja se ut som ett hus ;)

Vad ska jag göra nu? jag är för rädd för att gå och lägga mig och jag är för rädd för att vara vaken.
Vet inte heller om jag ska hämta Henka på "Bollis" när de kommer vid två hugget. Men han har ju en hel drös av kompisar som kan ställa upp för engångskull med skjuts,
så vi hoppas att han inte ringer sen och ber mig komma hämta honom....

Shit han är redan hemma, älsklingen klev precis innanför dörren.
Skönt Skönt!!

Nu kan jag sova i lugn och ro. God natt.
Kram A

Kommentarer
Postat av: Anonym

bajen go ......fogza bajen ......bajen går upp dif går ner så ses vi alldrig mer !

2009-08-10 @ 08:11:12
Postat av: Syster

Bra Helene att du lät henne vinna en gång, hon blir ju så j*vla grinig när hon förlorar! =) HAHAHA



Tack för idag syster, lika trevligt som vanligt!



KRAM

2009-08-10 @ 19:31:04
URL: http://maximilliansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0