Elvahundrakronor fattigare

Det är helt otrloigt. Har varit ledig idag me och inte haft nått å göra. Ingen ville vara med mig heller ;)
Så jag bestämde mig för att åka till Outlet210 men vilket skämt. Jag trodde det skulle vara som i Vingåker fast mindre men nej nej, det fanns ju inte ett skit. Stog på deras hemsida att det hade massa märkes jeans å skor men nopp.
Fanns väll lite jeans men från vilket årtal då? Så det vart en stor besvikelse...
Jävligt förbannad åkte jag till Maxi och shoppade loss istället ;)
Först passade jag på å klippa luggen medans Filippa sov, det blev bra men shit så dyrt, 95kronor tog dom.
Och det tog max 5 minuter, hon bara klippte rätt av inget finputs som det gör på Mates där det iallafall tar 15-20 minuter.
Men nu är det gjort....Därefter gick jag in på Gina och köpte ett svart långt linne och vidare till Cubus.
Där de hade en jeanskampanj. På damavdelningen köp ett par jeans å topp för 399:- så det gjorde jag.
Och sen gick vi bort till barnavdelningen och där va det samma sak fast det kosta bara 179:- för jeans å topp, super billigt. Jag har aldrig köpt jeans på Cubus förut men de va snygga....Fynda ett par skor till Filippa me för 49:-
Och så behövde jag en ny BH och det hittade jag en på HM, plus puder och "firming lotion" vilket mina lår och rumpa behöver...
  
Jenasen ser ut att va storlek 42/44 men det är bara stl 34 ;)
Jag blev överlycklig när 36:orna va för stora ;)
Men det är fortfarande 2-3kg kärlekshandtag som ska väck...
   
Men 1100:- för allt det här va ju inte farligt och då fick jag puder och
firming lotion oxå ;) Jag har lärt mig fynda ;) That´s good ;)

När jag shoppat klart åkte vi å hämta Henka
för vidare färd till Wallmans och glass, Mums.Sen hem å göra matlåda.
Vilket jag inte har haft på länge men imorn får jag spagetti å köttfärsås...
Imorgon jobbar jag 10.30-19.30 och låser med G ;) Kuligt ;)


På torsdag är det derby igen och den här gången hoppas vi på Sylviavinst.
Klockan 19.00 på Bollspelaren vill jag att alla med Sylviahjärta ska infinnasig däroch hejja på svartvitt
och hoppas att Henka är lika grym i backlinjen som alltid...


Nu ska jag se slutet på So you think you can dance...God Natt
 My Cutie Pie


Ps. Till alla er som inte kan köra bil och dessutom inte kan reglerna.
En liten skola: Rött ljus=Stop vilket= att man inte får köra för då dom på andra sidan har Grönt.
Å när det är 50/70/90 då kör man minst i det och inte 10-15km under.
Är så trött på jävla söndasåkare... Och jag va nära på och bli påkärd häromdagen när jag stod vid ett rödljus och när jag fick grönt och va på väg ut i korsningen kommer det en dåre i världens fart och va typ 10cm från att köra in i mig....
Och den vänstra spaken vid ratten använder man när man ska svänga eller ska ut från en rondell,
ska det vara så jävla svårt....Så Skärpning!!!

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja visst e de bra att vi vet hur man handlar:)Tack o desamma,, söt tjej du har där:)

2009-08-12 @ 12:38:16
URL: http://wondergiirl.blogg.se/
Postat av: Evelina

vad mennar du med gammelbäggorna hahaha :p

2009-08-12 @ 18:16:58
URL: http://ewelinaliciouz.blogg.se/
Postat av: Helene K

Gud vad bra du är på att fynda =)

2009-08-13 @ 05:59:32
URL: http://sivsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0