Vilket väder...

Nu ska man börja gnälla att det är för varmt ute, haha nae då det är såå himla skönt.
Filippa och jag har lekt på altanen hela förmiddan, vi har hängt tvätt, ätit lunch och fikat.
Sen gick vi in och vilade lite, Filippa vaknade precis, sov i exakt 2 timmar.
Jag har kollat lite på styleroom.se. Jag fick ju tipset att Tessa, det är en hemsida man gör egna album om sitt hem. Fanns massa med fina bilder och det gav mig inspiration, tack Tessa ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen, vi ska åka ut till Svärtinge och gå en promenad, kolla läget lite på samhället där vi ska bo.
Henkas pappa Göran ska följa med ut oxå. Henka skulle komma hem vid halv 4-4 å hämta oss.
Så det är bäst jag skyndar mig in i duschen ;)

Imorgon ska Filippa och jag åka ut till Sandra och Maximillian och hälsa på.(Magnus ska till landet)
Henka ska ju till Husqvarna å spela match så då passar vi på att åka dit....

Så ha en underbar dag ute i solen och ät mycket glass, för det ska vi göra.

Kommentarer
Postat av: Majje

Styleroom är ju beroendeframkallande. :/ Men man får himla många idéer där! :)

2009-05-03 @ 20:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0