Ännu en jobbig dag....

Men idag slutade jag iallafall kl 17 men pga jävligt mycket folk så fick jag stanna till 17.25 eller jag fick inte det men jag gjorde det så att A å E skulle få fika efter ett långt kassapass. Men det gillades inte av C, han tyckte de skulle fika en och en. Men det sket dom i så jag satt åt dom. Helt okej för mig men inte för C ;) Så är det....
Vi sålde nästa 1 ton godis idag, helt otroligt asså....
        Det blir en jobbig tid framöver för mig, jobbade ju i går och idag. Ska jobba lördag, söndag å måndag. Det är mycket för mig som inte brukar jobba så mycket, men det ger ju money money ;))

Lite bilder från det härliga vårvädret igår




 

Va och hämtade Filippa hos Carian och Staffan förut och för en gång skull ville hon gå hem på en gång, hon va så himla trött. Och då tänkte jag ta lite kort men det ville hon inte, en riktig tjurpuppa.
"Vill inte skratta mamma, inte ta kort på mig....."
  Haha ;)

Nu blir det fredagsmys.
Ha en trevlig kväll och helg.
Peace and love

Kommentarer
Postat av: Helene K

Hej snärtan! ;)

Det är skönt att va ledig idag hihi, med det är inte så skönt ute som det ser ut.

Härliga vårbilder du tagit, hon är ju för söt, den där ungen :)

Hoppas det inte är full fart på jobbet idag med och att det kommer påfyllning av GODIS, så ni slipper allt tjat.

Ha det bäst

Kramisar

2009-04-06 @ 11:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0